1.4

Rise of the Zombies

När zombies tar över San Francisco flyr en grupp överlevande till Alcatraz. Men när de odöda tar sig in i det gamla fängelset tvingas de återvända till fastlandet som nu är fullständigt övertaget av de levande döda.

Originaltitel Rise of the Zombies
Regissör Nick Lyon
Manus Keith Allan, Delondra Williams
Genre 2010-tal, Action, Skräck, Thriller
Skådespelare Mariel Hemingway, Chad Lindberg, LeVar Burton, Heather Hemmens, Hector Luis Bustamante, Ethan Suplee, Danny Trejo, Madonna Magee, Andy Clemence

dudson
2019-12-05
Ännu en i mängden..kliniska hjärn-döda zombie rullar. Än mera oroväckande att Asylum ligger bakom" Nåväl ett e,x, antal gory head-shots bjuds det på samt att Trejo blir törstig på hjärna. Men inte mkt annat.
Robkiller
2017-10-07
Asylum med en zombiefilm. Blir lika usel som väntat.
Kurosawafan
2017-02-19
varför köpta jag denna för 20:- ??? knappt sebart, men om du har stark zombie abstinens så...
bryngel
2014-04-06
Finns inget positivt att säga om detta skräpet.
Djason
2013-11-29
The Asylum spottar ut skit i tid och otid. Denna zombiefilm är på inga sätt bra men ändå bland det bättre jag sett från The Asylum. Flera kända skådespelare med hyfsad talang gör detta tittbart men knappt.
Metalbjorn
2013-11-02
Zombiesmittad film och inte på ett bra sätt. Konstigt att de lyckats få med så många namn man känner igen.
2013-10-15
the Asylum gör sin andra zombierulle och gör det helt okej. Att hylla deras alster vore att överdriva, men detta klåparbolag ger faktiskt ut lite bättre rullar nu än för några år sedan. Standard zombieaction - och rätt underhållande.
Wulfgang666
2013-09-18
Underhållande!
Mikael602
2013-09-13
HAHA data-animeringarna, asså va.
spokk
2013-09-11
det enda som är bra är när skådespelarna dör och man slipper se dem mer. hur kan något bli såhär dåligt?!