2.4

R.L. Stine's Monsterville: The Cabinet of Souls

När en spökshow besöker staden Danville ser fyra gymnasiekompisar fram emot att bli riktigt uppskrämda. Monster, zombies och onda andar förefaller vara helt levande och den skurkaktige underhållaren Doktor Hysteria och hans förtjusande assistent Lilith vet sannerligen hur man skruvar upp skrämselfaktorn. Men när Beth upptäcker ett spöklikt skåp bakom scenen som fångar vilsna tonåringars själar är det upp till gänget att sätta stopp för förödelsen innan de själva riskerar att bli instängda för evigt.

Originaltitel R.L. Stine's Monsterville: The Cabinet of Souls
Regissör Peter DeLuise
Manus Dan Angel, Billy Brown (I)
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Dove Cameron, Katherine McNamara, Ryan McCartan, Laine MacNeil, Andrew Kavadas, Briana Buckmaster, Braeden Lemasters, Karin Konoval, Tiffany Espensen, Fiona Vroom, Keith MacKechnie, Connor Stanhope, Casey Dubois, Corey Woods, Sean Quan, Carey Feehan

Robkiller
2021-11-13
Barnprogram.
silvertrain
2020-06-27
En bra komedi/rysare för ungdomar! Läskig på mystisk på lagom nivå. Gillar den mystiska tjejen Lilith väldigt mycket! Hon är riktigt läcker faktiskt! Blev faktiskt förälskad när jag såg henne första gången! Har henne som bakgrundsbild på mobilen! Filmen är värd en fyra!
2017-09-28
Det här är bra grejer!