1.8

Road Trip: Beer Pong

Collegestudenten Andys kompisar säger ständigt åt honom att sluta oroa sig över sin flickvän hemifrån och njuta av collegelivet. Han träffar en modell för ölpingis som han blir tagen av. När flickvännen bestämmer sig för att byta till hans college uppstår problem.

Originaltitel Road Trip: Beer Pong
Regissör Steve Rash
Manus Brad Riddell
Genre Komedi, Roadmovie, 2000-tal
Skådespelare Preston Jones, DJ Qualls, Michael Trotter, Daniel Newman (II), Nestor Aaron Absera, Julianna Guill, Danny Pudi, Julia Levy-Boeken, Leandra Terrazzano, Christina Bibby, Rhoda Griffis, Mary Cobb, Kaira Akita, Ziah Colon, Melissa Ponzio, Mari Morrow

2017-06-12
Mer än tre år har förflutit, och jag har tydligen glömt bort hur dålig jag tyckte den var. Den har inte blivit bättre, ettan får stå kvar.
Sunken25
2016-12-21
Inte värt att lägga sin tid på, finns mängder med komedier/roadmovies/highschool filmer som är bättre.
StureStenhög
2015-02-07
Man kan iaf inte säga att man fick nånting annat än förväntat här. Men den infantila och fantasilösa humorn går mig ändå på nerverna, och Arash är verkligen en bedrövlig karaktär. Jag känner dock inte att jag hatar den riktigt tillräckligt mycket för att sätta en etta, så det blir en svag tvåa
raggardjavul
2014-10-03
Mycket sämre än ettan, men fyller sin funktion med låg komik och en del tuttar
2014-08-17
Det är fyra år sen jag såg den sist, nu var den inte så upprörande dålig som då men den är ju fortfarande meningslös.
Djason
2012-11-12
En sådan där typisk film med mycket naket och kass handling. Finns ca 1000 liknande American Pie filmer som är skitdåliga jämfört med originalfilmen. Första Road Tripfilmen var rolig denna är mest stötande.
Dele
2012-01-26
Det säger ganska mycket när en films huvudambition är ölpingis och ölpingismodeller. Om det ö.h.t. finns någonting som är fascinerande med den här skiten så är det isåfall hur stora mängder idioti man faktiskt har lyckats klämma in i 90 min. Så...: Skit ska skit ha!
2010-10-08
Den väger mellan en svag, svag tvåa och en stark etta! Men eftersom jag inte vill uppmuntra till sånt här så blir det en etta.
Bomkia
2010-07-10
Inte den etta jag fått uträknat, men detta är ju fortfarande ganska hit and miss. Några roliga scener, lite snusk. 2a.
aronsoderlind
2010-07-08
inte så bra men okej ändå