1.6

Robot Holocaust

Efter att robotarna gjort uppror, ligger världen i ruiner. En framgångsrik vetenskapsman tas till fånga av The Dark Ones hejdukar. Vetenskapsmannens dotter inleder en fritagningsoperation och tar hjälp av äventyraren Neo och några nyfunna vänner.

Originaltitel Robot Holocaust
Regissör Tim Kincaid
Manus Tim Kincaid
Genre 80-tal, Science Fiction
Skådespelare Norris Culf, Nadine Hart, Joel von Ornsteiner, Jennifer Delora, Andrew Howarth, Angelika Jager, Michael Downend, Rick Gianasi, George Gray, Nicholas Reiner

Tompa88
2020-03-02
Nu förväntade jag mig en dålig film, men fanns inget roligt att hämta här överhuvudtaget.
Xtro
2017-11-23
Lite off topic observation kan tyckas men en recension på imdb av Star Crystal bresar med rubriken "I lost friends because of this movie" och en som recenserar Robot Holocaust säger att den är "even worse than Star Crystal". Allihop tänkvärda citat faktiskt och har du sett Star Crystal så kanske jag har varit till hjälp.
Gr3veN
2013-10-09
"The dark one, the dark one, the dark one, the dark one, the dark..." Aldrig förut har jag skådat så många inkompetenta skådespelare i en och samma film, men underhållningsvärde har den iaf :)
Mat1az
2011-12-23
Började kolla på den här men kom på att jag redan torterat mig med den en gång förut. Och en gång räcker mer än väl. Fan va kass den är, don't miss! :)
Zelest
2010-06-01
Skådespelawna vaw inte så jätte bwa... och kunde inte pwata så man höwde dem...
snowman01
2009-03-28
MST3K, cool musik men det är det enda som var bra i filmen
Mat1az
2008-08-28
Herregud! Världens sämsta film? Ja, inte långt ifrån i alla fall. Hur har man lyckats samla så många nersupna och sönderknarkade personer på ett och samma ställe? Jag talar förstås om de sk. "skådespelarna" i filmen, den ena värre än den andre. Är det 3CPO's brorsa som är med här, eller är det bara ett till exempel på filmskaparnas dåliga fantasi? Den där robot bossen såg ändå rätt frän ut. Säkert 40% av dialogen består av orden "Powerstation" och "The Dark One". Jag vet inte om en film av den här kalibern ens är värd en etta., mer 0,1. Det skulle faktiskt kunna höjas till 0,5 tackvare den där "Pleasure Machine" -scenen, ha ha! Musiken var dock förvånansvärt välkomponerad. 0,7?
Bomkia
2005-12-25
Som om man gett en grupp lajvare 300 spänn och sagt åt dom att göra film.
AsianDawn
2005-09-27
Tveklöst en av de sämsta filmer som gjorts, med skrattretande uselt skådespel som starkaste kort. Musiken är dock ok.