1.7

Robot Overlords

Jorden har erövrats av robotar från en annan galax. De som har överlevt måste stanna i sina hem, eller riskera att förbrännas.

Originaltitel Robot Overlords
Regissör Jon Wright
Manus Mark Stay, Jon Wright
Genre 2010-tal, Action, Äventyr, Science Fiction
Skådespelare Gillian Anderson, Ben Kingsley, Callan McAuliffe, Geraldine James, Tamer Hassan, Steven Mackintosh, Milo Parker, Mark Asante, Ella Hunt

NoWireHangers
2016-01-13
Jag hade väldigt låga förväntningar. Visst känns det stundvis som barn/ungdomsfilm och logiken håller inte till hundra procent, men jag tyckte ändå den var rätt underhållande.
isecore
2015-09-20
En pytteliten smula bättre än förväntad men ändå oerhört, obegripligt dålig. Alltså, verkligen rakt igenom skitdålig.
Djason
2015-07-31
Kassa effekter men ändå bättre än tex Asylums värdelösa effekter. Man kan ju dock undra hur Gillian Anderson och Ben Kingsley hamna i detta spektakel. Det som höjer filmen till en svag tvåa är att världens vackraste plan Spitfire har en liten roll i filmen.
Robkiller
2015-04-11
Robotinvasion med billiga CGI-effekter och ett upplägg som mest verkar passa de yngre... var väl inte direkt bra alls, man kan ju undra hur de får med Ben Kingsley & Gillian Anderson på nåt sånt här...
ViktorGlantz
2015-04-06
usel
Julius
2015-03-27
Nej. Möjligtvis som matiné för äldre barn.