Rough Night

Fem gamla college-vänner återförenas efter tio år för en vild möhippa i Miami. Kvällen börjar som planerat, men vänds uppochned efter en olycka med en manlig strippa.

Originaltitel Rough Night
Regissör Lucia Aniello
Manus Lucia Aniello, Paul W Downs
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Scarlett Johansson, Jillian Bell, Zoë Kravitz, Ilana Glazer, Kate McKinnon, Paul W Downs, Ty Burrell, Demi Moore, Ryan Cooper, Enrique Murciano, Dean Winters, Colton Haynes, Patrick Carlyle, Eric André, Bo Burnham, Hasan Minhaj, Karan Soni, Mark Tallman

2019-08-09
Premissen med en möhippa/svensexa som urartar i galenskap är en populär sådan. Så har man redan sett några sådan så vet man överlag vad man får. Ytterst sällan är dock rollistan fullproppad med så mycket talang och komisk förmåga som här. Det är också det som tar mig igenom de dummaste delarna och turerna i detta filmmanus. Samtidigt så finns det några scener som är riktigt bra. Dock lite långt mellan dessa bara. Kate McKinnon levererar som vanligt. 3-
Tatty
2019-07-10
Helgalen film som fick mig att känna lite panikslagen! De kvinnorna är helgalen och är helt knäppa! Lite komedis i filmen ändå när de är så knäppa! Ganska okej film ändå.
haajen
2019-04-05
Svag tvåa blir det, inte speciellt kul. McKinnon försöker iaf.
fridenpaden
2018-07-14
Egentligen inte dålig - om man typ ALDRIG har sett en sån här film förut. Annars är den precis som alla andra filmer i denna genre.
idaho1981
2018-07-14
Det finns ett par underhållande scener och egentligen är det bra skådisar, men den enda som kommer undan men hedern i behåll i denna film är den galna och fantastiska Kate McKinnon, hon är den enda behållningen.
dafreakish
2018-05-01
Det här är ju inte en film som går till historien som särskilt bra. Det här är en film som enbart är dum underhållning för stunden. Med en briljerande McKinnon och i övrigt en bra cast skrattar man ofta, men det är hejdlöst dumt och manuset är föga realistiskt. Med allt från vuxenblöjor till råa mord och papegojhistorier räcker det ändå till en tvåa i betyg.
JPerlie
2018-05-01
Till och med Bridesmades var bättre och jag tyckte den var usel. I stil med Baksmällan och alla dom där. Ger den 2 a för cast och ganska välgjord men jag har sett mycket dålig film och jag kunde definitivt levt utan den här. Inte ett skratt eller leende från mig. Sorry Scarlett, inte din grej.
arruba
2018-01-25
Skratta eller log nästan hela tiden, härlig komedi utan massa trams.
WillyV
2017-12-10
Trodde Scarlett skulle borga för viss kvalitet, men nej.
Pelli
2017-11-26
Usel. Se Very bad Things istället.