1.7

Run! Bitch Run!

Saker och ting går väldigt fel när Rebecca och Catherine, två katolska flickor, knackar på fel dörr när de är ute och säljer religiösa tillbehör.

Originaltitel Run! Bitch Run!
Regissör Joseph Guzman
Manus Joseph Guzman, Robert James Hayes II
Genre Skräck, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Christina DeRosa, Cheryl Lyone, Peter Tahoe, John C Crow, Ivet Corvea, Mike Tursi, Chenoa Mason, Cream Cabahug

Trangor
2018-06-04
En usel B-film.
DrJW
2013-02-10
En blek blandning av House on the edge of the park och I spit on your grave.
2012-10-09
Bitvis rent undermålig kvalitet även för att vara en tredje klassens direkt-till-videofilm, men detta till trots är den ändå hyfsat stilren. Det känns oftare som 70-tal än som 2000-tal, vilket i detta sammanhang är något positivt. Skitkassa skådisar, enormt ojämn regi, rackarns massa brön och en hel del blod. Kunde varit värre. (6/15)
idd
2012-09-03
svår att betygsätta.. den lyckas ju med vad alla retrotrashfilms-parodier misslyckas med, dvs att återskapa känslan från 70-talsrullarna.. samtidigt är de "sexiga" framställningarna av våldtäkterna bara för sunkiga..
adde1974
2010-05-25
Oväntat bra, och då hade jag rätt låga förväntningar bör tilläggas. Vissa scener var lite amatöraktigt utförda men det är ju en lågbudgetrulle så man får väl inte klanka ner på det för mycket. Stort till filmmusiken.
Totenkopf
2010-04-30
Budgetrulle så det skriker om det, men skådespelarna var trots allt inte genomusla.
2010-04-18
Rätt tafflig försök att skapa exploition som det såg ut när det begav sig. Humorn samt det Tarantino/Rodriguezinspirerade soundtracket höjer upp tramset en aning
TheHorrorfan
2010-03-01
Jag såg klart på den men jag kommer aldrig se om den. Har en bild kvalite som gör så att det ser ut som en 70-tals film.
bradhadair
2010-02-07
störtmysig =D
Dagerman
2010-02-04
En Tarantinopastisch av en gammal grindhouse film, dock med sämre manus men med mer naket. Några scener, samt den goda viljan, höjer dock filmen ett snäpp.