2.6

Running Free

En berättelse om hingsten Lucky som föddes i fångenskap men till slut uppfyller sin dröm om att bli fri, med hjälp av en liten stallpojke.

Originaltitel Running Free
Regissör Sergej Bodrov
Manus Jeanne Rosenberg
Genre Drama, Familjefilm, Äventyr, 90-tal
Skådespelare Chase Moore, Maria Geelbooi, Jan Decleir, Arie Verveen, Graham Clarke, Patrick Lyster

Merwin
2012-09-11
Skrattretande
isan
2008-06-11
så vacker, så fint gjord, så vacker miljö, så vackert allt! jag grät.. :$ : )
brunnforce
2007-09-28
jag tycker verkligen inte om att ge filmer 1.or, det känns så hårt. men denna var verkligen verkligen så otroligt intetsägande så jag led.. av nån jävla oförklarlig anledning spelade jag in den i morse. men! det visade sej vara tur att jag gjorde det eftersom jag då kunde spola igenom halva filmen sen när ja såg den. sen kunde jag säga många fula ord samtidigt som jag fort som fan rederade alla spår av den på hdd:n!
filmtjejen
2007-05-17
jag såg den igen, den är så beautiful :)
filmtjejen
2006-07-23
såå sorglig! verkligen, jag har bara sett den en gång :P haha, vill inte se dne igen!
Eeyore
2005-06-03
Buhähäh, hela filmen, i slutet var det glädjetårar som strömmade...
Eeyore
2005-01-17
jag grät nästan (fast bara nästan) när jag såg denna film, djup var det i den också. En 4:a blir nog bra
aunt_pol
2002-12-18
Definitivt ingen höjdare ;) Jag som tycker om hästar hade lite glädje av att se vackra hästar, men det var väl i princip allt. Svag 2:a.