2.3

Ryktet går

Sarah Huttingers tillvaro är något kaotisk. Hon har äntligen gått med på att gifta sig med sin pojkvän Jeff, men är ändå inte övertygad om att äktenskapet är rätt för henne. Sarah vet överhuvudtaget inte vad hon vill göra med sitt liv. Inte heller hennes yrkeskarriär som journalist på The New York Times familjesidor är särskilt lyckad. Till råga på allt måste hon nu åka hem till Pasadena för att närvara på systerns bröllop.

Originaltitel Rumor Has It...
Regissör Rob Reiner
Manus Ted Griffin
Genre 2000-tal, Komedi, Drama, Romantik
Skådespelare Jennifer Aniston, Kevin Costner, Shirley MacLaine, Mena Suvari, Mark Ruffalo, Richard Jenkins, Christopher McDonald, Kathy Bates, Steve Sandvoss, Mike Vogel, Lisa Vachon, Trevor Stock, Jennifer Taylor, Jenny Wade, Erinn Bartlett, Rob Lanza, Erinn Hayes

Bomkia
2018-03-30
En sån där romantisk komedi som fungerar på sitt sätt. Jag har inga större problem med något här och hade lite trevligt. 3-
2017-10-23
HerrNenne
2017-08-08
Helt okej skvalfilm. Stabila skådespelarinsatser, en rätt ointressant men inte tråkig plot, inga djupa dalar.
92axha10
2017-02-11
Jag fortsätter av någon anledning att ge de här romantiska komedierna än chans i hopp om att stöta på ett guldkorn. Ingen lycka här. Kunde inte känna någon sympati för Jennifer Anistons karaktär. De släpper dessutom temat och den lilla intressanta kopplingen till mandomsprovet nästan direkt. Generisk, tråkig och värst av allt utan humor.
AlbinWesley
2014-08-21
Det är kul att den förankrar sig i Mandomsprovet, annars hade den inte haft så mycket, därför gillar jag första halvan jättemycket men inte andra riktigt. Tyvärr är det ju framför allt den andra halvan som ligger kvar efter den är slut, liksom.
GrandMaster_E
2014-03-31
Bitska kommentarer och en del kul prestationer till trots så är detta en omoralisk sörja som vid Costners inträde totalhavererar. Skådisarna måste ha läst lönekuvertet istället för manus.
Boondock_saint
2014-03-18
This is sick!
annihilat0r
2014-03-14
Uppföljaren till "The Graduate" (1967) är en harmoniskt välkommen tillställning i form av "Rumor Has It..." (2005). Jennifer Aniston, Richard Jenkins, Kevin Costner och Mark Ruffalo är alla behjärtansvärda inslag i denna relativt fridfulla upplevelse. En fullgod film för obotliga romantiker.
Levitt
2013-06-17
Lätthjärtat drama utan någon direkt poäng eller substans, utöver att vara relativt konstig, då.. Intressant som någon sorts Jennifer Aniston-osande uppföljare till The Graduate. Eller något.
ami86
2012-12-31
Intressant och annorlunda story i en rätt charmig film.