2.3

Sadomania

Ett ungt, nygift par är på bröllopsresa i ett sydamerikanskt land. De passerar varningsskyltar, området är ett fängelseläger och förbjudet att beträda, och ignorerar dessa. De blir givetvis arresterade och mannen får senare gå men kvinnan blir kvar i lägret. Franco- sleaze som klipptes så hårt i USA att den där endast är 67 minuter lång.

Originaltitel Sadomania - Hölle der Lust
Alternativ titel Hellhole Women
Regissör Jesus Franco
Manus Günter Ebert, Jesus Franco
Genre Action, Äventyr, Kriminalare, 80-tal
Skådespelare Antonio Mayans, Gina Janssen, Ursula Buchfellner, Ajita Wilson, Andrea Guzon, Uta Koepke, Marie Luise Lusewitz, Nadine Pascal, Jesús Franco
Filmnummer 19763

gjoob
2016-07-22
Den engelska dubbningen var verkligen dråplig, till och med efter Francos standard! Bottenbetyg kan den dock inte få då jag trots allt hade lite kul åt spektaklet. Ganska underhållande idiotfilm.
2014-07-22
Franco serverar en riktig Dagobert-macka med extra allt, och detta i ett rasande tempo (för att vara Franco). Vi får Ajita Wilson, WIP, nakenslagsmål, människojakt, djursex, bastanta topless-vakter, vit slavhandel, tortyr, krokodiler, våldtäkter, lesbianism och som grädde på moset en bögsexscen där Franco själv blir påsatt av Ajita Wilson (i manlig skepnad). Till detta serveras även en hel del gladjazz. Hade vi bara fått Thorne i Wilsons roll som Magda, så hade fyran varit ett faktum. En av de bästa Franco-rullar jag sett. (9/15)
Schtellan
2006-11-24
Helt värdelös!
Backlund87
2006-11-01
this is what I call L.O.L.. usch vilket crap!, men då är jag heller ingen som gillar Sleaze.
djonipony
2006-01-24
bara klippt med 17 sek (102 min) i UK: nål-genom-bröstvårtan-scenen.
PUNGentSTENch
2004-04-18
Kan i varje fall inte klaga på att det var för få omotiverade nakenscener.
Lonewolf
2004-03-14