1.6

Sam's Lake

Sam tar med sig en grupp vänner på semester till stugan hon växte upp i vid Sam's Lake. Men semestern blir inte vad de hade tänk sig...

Originaltitel Sam's Lake
Regissör Andrew C Erin
Manus Andrew C Erin
Genre 2000-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Fay Masterson, Sandrine Holt, William Gregory Lee, Stephen Bishop, Megan Fahlenbock, Salvatore Antonio, Robert William Smith

JoeL431
2009-11-03
Alldeles för förutsägbar, och det bjuds inte på något oväntat alls..
cpgrisen
2009-09-09
ett ord räcker - dålig
Christofer
2009-07-03
Haha, vilken rolig "twist". Totalt osannolikt och sjukt töntigt. Lägg till skådespeleri på dagisnivå samt ett snustorrt manus så har du en C-skräckis i mängden. Wack!
Terran
2009-04-24
Är så trött på dålig "skräckfilm". Jag kräver inte mycket. Jag är inte ute efter intelligent manus eller bra skådespelare när jag väljer att se en sådan här film (Även fast det är trevligt såklart) Det jag däremot kräver är att det skall vara någorlunda underhållande, bra karaktärer och inte helt dumförklarande av mig som publik. Såg denna igår och är fortfarande relativt irriterad. Det är tack vare sådan här film jag blivit tvungen att ge andra skitfilmer 2or och 3or.
queerish
2008-04-08
nice tvist där efter typ halva och visst är den lite halvläskig. lite för mycket springa-runt-i-skogen kanske och sista 20 minutrarna kunde dom gjort bättre.
merilina
2007-12-01
jag gillar verkligen
PappaGeno
2007-10-17
Ha ha ha
ollon
2007-10-08
en b-skräckis utan splatter inte det minsta läskig inge tits & ass heller vad finns det då kvar?? jo en totalt menlös film..
MaraJade
2007-08-22
En bra början på filmen, stämningsfull och lovande, men tyvärr så höll inte filmen måttet hela vägen då manusförfattaren tillika regissören beslutade sig för att lägga in en twist i handlingen som var så förutsägbar att man bara blev irriterad och resten av filmen satt man där och surade över faktumet att det verkar vara väldigt svårt att göra intressanta skräckfilmer nuförtiden.