Sånt är livet

Under dagarna runt barpianisten Tin-Tins 30-årsdag blir hon tvungen att freda sig mot en man, lämna en annan för en tredje medan en fjärde erkänner sin kärlek till henne.

Originaltitel Sånt är livet
Alternativ titel Such Is Life
Regissör Colin Nutley
Manus Colin Nutley
Genre 90-tal, Drama
Skådespelare Helena Bergström, Lena Nyman, Sverre Anker Ousdal, Jakob Eklund, Philip Zandén, Sven-Bertil Taube, Rolf Lassgård, Per Jansen, Lasse Kolstad, Arne Thomas Olsen, Michael Nyqvist, Denize Karabuda, Harald Hamrell, Pia Johansson, Jonas Falk
Betygsantal 1994

2017-10-30
Tänk att man gick och betalade dyra pengar för att se denna usla film...
2017-04-09
Så dålig är den ju inte, förstår inte riktigt vad folk menar med att det inte händer något. Det är ju massa karaktärer som utvecklas och lär sig något osv. Sen kanske det inte är direkt bra, men något är det. På sin höjd en slätstruken men ändå klar tvåa.
jonassjohnson
2016-02-17
Vi tror sånt händer inte mig sedan händer det oss alla ändå.
jonassjohnson
2015-10-27
Sånt händer inte mig sedan händer det oss alla ändå.
Kaleid
2015-05-17
Jag somnade i 40 minuter i mitten av filmen. Sen vaknade jag och frågade de andra vad som hänt. Ingenting hade hänt.
viggo.dase
2013-12-25
Vi var fyra som satte os för att se filmen. Ganska snabbt somnade två. Jag höll mig vaken men önskar att jag också hade somnat.
Nilsucci
2013-12-25
Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om den här filmen. Det var den absolut sämsta filmen jag någonsin sett och jag har sett många usla filmer. Det händer i princip ingenting under de två timmar filmen pågår. Jag vet inte ens vad jag ska skriva faktiskt. Det är så ofattbart uselt.
Xenox
2012-07-08
En av Colin Nutleys sämre filmer.
foppa99
2010-12-29
jisses
Mynameiscarl
2010-12-26
Colin Nutley kan inte göra film.