1.5

Santa with Muscles

Han är tuff, han är snäll, och han är här för att rädda julen. Hogan spelar en miljonär som drabbas av minnesförlust och tror att han är jultomten. Nu vill han hjälpa ett barnhem som hotas att stängas av en ond affärsman.

Originaltitel Santa with Muscles
Regissör John Murlowski
Manus Jonathan Bond, Fred Mata, Dorrie Krum Raymond
Genre Familjefilm, Komedi, 90-tal
Skådespelare Hulk Hogan, Don Stark, Robin Curtis, Clint Howard, Garrett Morris, Ed Begley Jr, Mila Kunis, Aria Noelle Curzon, Adam Wylie, Jennifer Paz, William Newman

F-M-J
2018-02-22
Underbart dålig och kul att se en ung Mila Kunis.
fridenpaden
2017-10-06
Som en Arnoldkomedi fast sämre.
WaldoTrumbull
2013-07-24
Jag är mållös. Detta får "Jingle All The Way" att framstå som ett mästerverk.
craptastic
2012-12-16
Dynga såklart. Icke godkänd bikermustasch på Hogan även.
NoWireHangers
2010-12-28
Att den här ligger på botten 100-listan på IMDb är märkligt. Vad har folk egentligen för förväntningar på en film med en sån titel? Den är löjlig men underhållande.
karlmats
2010-11-08
Min sjätte film med The Hulkster och jag måste då säga att jag är imponerad över hur de nästan konstant kan överträffa sig själva i uselhet. I ärlighetens namn var nog Secret Agent Club snäppet sämre än denna men det faktum att Hulks två värsta donkeyballs-rullar har regisserats av samma person är oerhört imponerande. Skurkarna i den här filmen är nog de värsta jag sett nånsin, jag är förbluffad över hur någon ens kan komma på deras gimmicks, men jag antar att manusförfattarna hade druckit så mycket Viru Valge att hjärnorna var helt sönderruttnade. Lite kul att se en väldigt ung Mila Kunis med rejäl solbränna, och platsen på IMDB botten 100 kanske är något överdriven, men jävlar vilken dynga detta var.
GrandMaster_E
2010-02-26
Pinsamt dålig och löjlig julfilm där Hulk Hogan spelar ut hela sitt register. Plats okänd, karaktärer pinsamt usla, skratt 0,5 och Clint Howard som polischef vars kollegor stoppar bilar med bazokas. Just en snygg barnfilm, julen är skändad och skådisarna kan se tillbaka på detta som exempel på karriärs våldräkt.
schramm
2009-12-03
Fin början, men tappar tempo och när sensmoralen kickar in vill jag ha en hink att spy upp pepparkakorna i.
Ondskapt
2009-12-02
I början är det helt vansinnigt kul och man undrar wtf som händer. Sen blir det segare och segare, tyvärr. Hulk Hogan är grym, och den lilla blonda bruden är underbart lökig. Resten av filmen är lite för smörig dock, och inget jag gärna ser om.
Dele
2008-07-24
Trams så klart, men inte så illa som jag hade befarat.