2.2

Santa's Slay

Traditionen trogen kommer jultomten på besök i år, men denna gång är släden packad med mordvapen, brandbomber och mordiska julplaner! Den idylliska jultiden är över eftersom den givmilda, snälla jultomten behöver får utlopp för frustrationerna genom att vara våldspsykopatisk och hämndgirig. Det blir inte en helt vanlig jul i år.

Originaltitel Santa's Slay
Regissör David Steiman
Manus David Steiman
Genre Fantasy, Skräck, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Douglas Smith, Emilie de Ravin, Bill Goldberg, Robert Culp, Saul Rubinek, Dave Thomas, Rebecca Gayheart, Chris Kattan, Fran Drescher, James Caan, Alicia Lorén, Annie Sorell, Donna Zuk, Tommy 'Tiny' Lister

craptastic
2012-12-23
Trodde jag växt ifrån splatterkomedin, men detta var ju rätt underhållande. Sen talar jag ur perspektiv till dryga tio plågsamma julfilmer denna jul. Då blir ju detta såklart så himla mycket bättre.
TheHorrorfan
2012-11-24
Ja, speciell är väl det rätta ordet.
andrew777
2012-01-02
Inte jättebra. Inte jättedålig heller. Godkänt. Rolig idé
QuiNonStultus
2010-12-25
Heheheheheh.. Just den sortens övervåld jag tycker är riktigt roligt. Inte i klass med varken "Black Sheep" eller "Död Snö", men visst är det roligt! Bra film? Knappast. Underhållande? Gu' ja! Brinn, Fran Drechner, brinn!!
Nathalena
2009-12-30
Gillade början riktigt mycket,men sen....njeeee.
Dreamink
2009-12-23
Riktigt rolig om man ser den i rätt sällskap, men det är fortfarande en skitfilm.
Johjt
2009-12-10
Haha, men så kass.. xD
thebully
2009-11-19
fuck hate kill - fuck hate kill - fuck hate kill
HerrNenne
2009-07-30
Gick väl att titta på.
kanintomten
2009-07-13
Jag vet inte om jag tyckte den var bra eller dålig... men man fick sig en hel del skratt och jag gillade idén med att Santa är Satans son