1.6

Satans dotter

James Robertson bor på Filippinerna och köper en tavla som visar tre häxor som bränns på bål. En av häxorna är oroväckande lik James fru, Chris. Chris blir snart besatt av häxan på tavlan och träffar de andra två reinkarnerade häxorna. De börjar planera att mörda James när men då visar det sig att han är en ättling till mannen som brände häxorna från tavlan.

Originaltitel Daughters of Satan
Regissör Hollingsworth Morse
Manus John A Bushelman, John C Higgins
Genre Skräck, 70-tal
Skådespelare Tom Selleck, Barra Grant, Tani Guthrie, Paraluman, Vic Silayan, Vic Diaz, Gina Laforteza, Ben Rubio, Paquito Salcedo, Chito Reves, Bobby Greenwood

Madman_86
2018-01-20
Fräsig titel men innehållet var mer sövande än en karta imovane och en flaska rödtjut.
niebaotan
2016-01-04
Mannen med mustaschen, Tom Selleck axlar huvudrollen i detta spektakel med haxor, djavulsdyrkare och onda Kinesiska antikhandlare. Later skitkul men emellan ett fatal godkanda scener ar det dessvarre sanslost trist och dumt. Selleck spenderar drygt halva speltiden stirrandes pa en forbannad malning, gasp. Blir tyvarr bara en stark etta.