2.6

Sausage Party

En korv leder en grupp livsmedelsprodukter från en stormarknad i sökandet efter sanningen om deras ursprung och vad som egentligen händer när de blir utvalda att lämna affären.

Originaltitel Sausage Party
Regissör Greg Tiernan, Conrad Vernon
Manus Evan Goldberg, Kyle Hunter, Seth Rogen, Ariel Shaffir
Genre Animerad, Fantasy, Komedi, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Seth Rogen (röst), Kristen Wiig (röst), Jonah Hill (röst), Bill Hader (röst), Michael Cera (röst), Nick Kroll (röst), David Krumholtz (röst), Edward Norton (röst), Salma Hayek (röst), Danny McBride (röst), Paul Rudd (röst), James Franco (röst)

dudson
2019-10-27
Sanslöst störd film där Toy-Story kan f#ck off!#) Konstant snusk samt svordomar så går denna sjuka film pärla loss anti-p-k Big-Time%) Känns verkligen som det behövs i dessa korrekta piss tider. 3+
supermancover
2018-02-18
Den var så jobbig och dålig att jag inte ens såg klart den.
TheHorrorfan
2018-01-17
Helt okej. Rolig emellanåt och väldigt snuskig. Älskar slutet.
2017-11-14
Jag älskar amerikanska kabelkanaler som HBO och Showtime för de tillåter karaktärer att prata och uppträda som de gör i verkliga livet. Så när denna animerade film skulle få R-rating och fyllas med svordomar och grova skämt så var jag med på banan. Det tar dock inte lång tid innan man inser att detta som bäst var en bra idé med några underhållande scener men utan historia av kvalité. Till slut blir det bara svordomar och grova skämt för sin egen skull, vilket blir väldigt tröttsamt.
Norpan0
2017-10-02
Filmen hade sina poänger. Den väger åt en trea, men faan så grabbig!
2017-09-25
Barnsliga karlar gör ännu barnsligare tecknad vuxenfilm. Ändå rätt kul om man är på rätt humör, men vetifan om det funkade hela vägen.
Grillo
2017-09-23
En otroligt mörk version av Toy Story som grep tag i mig för att se vad de gjort med all mat och höll mig kvar för att se hur de skulle ställa sig upp mot sina gudar. I uppföljaren kommer chefen till butiken...
fabbe86
2017-09-15
Den här filmen växte allt mer ju längre den pågick! Första 30 gav inte mycket men sen blir det väldigt kul stundtals. Och dumt såklart, men med en skönt störd twist.
Solidus
2017-08-06
Vuxen animerad film där olika olika livsmedelsprodukter går runt och svär. Lite kul till en början, men blir snabbt enformigt. Dock så kommer det en scen mot slutet som räddar filmen och det var länge sedan jag skrattade så mycket. Betyget blir en 3:a tack vare den scenen.
arruba
2017-06-28
Riktigt jävla sjuk film! Alltså sanslöst hur man kan skrapa ihop ett sådant här manus, de måste rökt allt en människa någonsin kommit på att man kan röka. Resultat är förvånansvärt underhållande. Verkligen inget för barn dock!