2.4

Save Yourselves!

Ett ungt par från Brooklyn är på väg till en stuga för att koppla bort sina telefoner och återansluta till varandra. Lyckligt omedvetna om omgivningen får de handskas på egen hand när planeten står under attack.

Originaltitel Save Yourselves!
Regissör Alex Huston Fischer, Eleanor Wilson
Manus Alex Huston Fischer, Eleanor Wilson
Genre Komedi, Science Fiction
Skådespelare Sunita Mani, John Reynolds (IV), Ben Sinclair, John Early, Jo Firestone, Gary Richardson, Johanna Day, Amy Sedaris, Stephen Koepfer, Zenobia Shroff (röst)

karlmats
2021-06-19
Det var två rejäla hipsters alltså, till och med surdegen ska med ut i skogen och även om paret är harmlösa blir de också lite för mycket. Jag gillar Sunita Mani från GLOW, men hon är väl kanske bättre som birollsskådis även om hon är det bästa med den här filmen. En bagatell som är stundtals gullig och stundtals frustrerande, det blir en stabil 2a, det här kommer jag att ha glömt bort snart.
Robkiller
2021-06-12
Meningslöst dravel.
amam
2021-05-21
Småkul skräckkomedi där ett hipstersambo-par som livskrisar är filmens poäng, resten är mest ett bihang. Gillade verkligen Sunita Mani i kvinnliga huvudrollen.