2.2

Saw 3D

Överlevare från Jigsaws tidigare fällor söker stöd hos en guru kallad Bobby Dagen, en man med mörka hemligheter. Samtidigt strider Hoffman och Jill Tuck över Jigsaws arv.

Originaltitel Saw 3D
Alternativ titel Saw - The Final Chapter, Saw 7
Regissör Kevin Greutert
Manus Marcus Dunstan, Patrick Melton
Genre Kriminalare, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Tobin Bell, Cary Elwes, Costas Mandylor, Betsy Russell, Sean Patrick Flanery, Gina Holden, Tanedra Howard, Joris Jarsky, James Van Patten, Chad Donella

2018-01-09
Jösses fy och tvi!!!!
Tsurugi
2017-11-27
Sämst i serien, står och väger mellan en etta och en tvåa i betyg.
KyLLo
2017-10-18
Åttan har premiär om någon vecka.
Jockflake
2016-11-06
Det här var ju bara genomlöjligt och dumt.
Maxter
2016-10-29
Tycker alla Saw filmerna varit bra men gilla denna bäst
Tatty
2015-09-23
Spännande början vilket gillas och även på slutet gillas också.
AlbinWesley
2015-05-04
Alltså här är ju intrigen bara för dålig helt enkelt. Allt som gjorts fel i de tidigare uppföljarna är här centralt, Verkligen dåligt.
produr
2015-04-02
Jaha då har man avslutat serien med dom två sista och måste väl säga att jag känner mig lite trött i huvudet efter 3 timmars våld .Det tog mig 10 år att se hela serien .Det som gör serien sevärd är ju faktiskt att uppföljarna faktiskt är uppföljare och blir lite som deckarintrig ibland sen blir det ju som i alla långa serier väldigt traggligt till slut tycker jag i alla fall
Fläskkäft
2015-02-19
Så var det då äntligen slut på hemskheterna. Känner att jag har svårt för att hänga med i någon detaljerad handling då jag inte sett filmerna tillräckligt tätt efter varandra. Jag tycker fortfarande att det är alldeles för brutalt vilket bara blir smaklöst. Dom borde satsat på mer intrig och inte visat allt så otroligt grafiskt, less is ibland more. Nåväl, mitt i alltihop började jag tänka på Fångarna på fortet och Gunde: HÄMTA NYCKELN, HÄMTA NYCKELN!!! Nu är jag klar med Saw-filmerna!!!
Andreas_
2014-09-08
Det finns inte så mycket mer att säga än att detta är nog en av dom sämsta filmerna i historien...i alla kategorier, och definitivt den sämsta i SAW serien. Som en föregående kommentator skrev att SAW den första är en fantastisk film och resten av uppföljarna raka motsatsen håller jag med om, för första SAW är en underbart välgjord indie pärla med en av dom bästa "twists" som någonsin gjorts i filmhistorien och sedan gick del II att se innan det sedan snabbt började gå utför och bli sämre till uruselt fram till denna som är ren och skär katastrof på alla plan...värdelösa skådisar, manuset är patetiskt, detaljmissarna/plot holes är groteskt många, effekterna lama i 2D..tror inte ens att dom är bra i 3D och kulisserna horribla, Det känns nästan som att se ett dåligt avsnitt av såpan Glamour fast med våld och blod. Uruselt som sagt och ett vedervärdigt avslut på en av dom bästa indie rullar som gjorts. Betyget blir en begraven och överkörd liten svag 1:a och det är ändå ett riktigt snällt betyg...