2.2

Saw 3D

Överlevare från Jigsaws tidigare fällor söker stöd hos en guru kallad Bobby Dagen, en man med mörka hemligheter. Samtidigt strider Hoffman och Jill Tuck över Jigsaws arv.

Originaltitel Saw 3D
Alternativ titel Saw - The Final Chapter, Saw 7
Regissör Kevin Greutert
Manus Marcus Dunstan, Patrick Melton
Genre Kriminalare, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Tobin Bell, Cary Elwes, Costas Mandylor, Betsy Russell, Sean Patrick Flanery, Gina Holden, Tanedra Howard, Joris Jarsky, James Van Patten, Chad Donella

vonadel
2023-10-19
Länge sedan jag såg en Saw-film nu, och tänkte passa på innan denna försvann från streamingtjänsten. Gillade ju ettan mycket, sen vill jag minnas att det gick lite utför. Och denna var ju inte heller någon höjdare tyvärr. Synd. 4/10
amam
2023-07-18
Lågbudget och flera väldigt bleka skådisar.
2022-06-22
Hade inga höga förväntningar men filmen är faktiskt rätt bra. Den går ju inte att jämföra med ettan men den är bra ändå.
2018-01-09
Jösses fy och tvi!!!!
Tsurugi
2017-11-27
Sämst i serien, står och väger mellan en etta och en tvåa i betyg.
KyLLo
2021-11-06
Den sjunde Saw-filmen. Lite typisk uppföljare när de förenklat försöker upprepa tidigare filmer och samtidigt förnya utan någon tydlig tanke, sedan blir det soppa av allt. När de ska göra gameshow av det hela, slänga in lite tv-folk och poliser mest för sakens skull och förvandla Jigsaw till en folklig psykopat känns det som ett hån mot fans. Det bästa är nog miljöerna. Tortyrscenerna är väl också rätt bra filmade, men blodet är inte snyggt. Ljudet är mycket ojämnt och jag fick höja och sänka hela tiden. De flesta uppföljarna är dåliga och tillför inget till originalet. Jag hoppas att den här filmserien får ett tydligt slut och att det inte görs fler uppföljare, men det här är inte den sista.
Jockflake
2016-11-06
Det här var ju bara genomlöjligt och dumt.
Maxter
2016-10-29
Tycker alla Saw filmerna varit bra men gilla denna bäst
Tatty
2015-09-23
Spännande början vilket gillas och även på slutet gillas också.
AlbinWesley
2015-05-04
Alltså här är ju intrigen bara för dålig helt enkelt. Allt som gjorts fel i de tidigare uppföljarna är här centralt, Verkligen dåligt.