1.7

Scalps

Några arkeologistudenter åker till en indiankyrkogård när märkliga saker börjar hända

Originaltitel Scalps
Regissör Fred Olen Ray
Manus Fred Olen Ray, T L Lankford, John Ray
Genre 80-tal, Skräck
Skådespelare Carroll Borland, Richard Hench, Jo-Ann Robinson, Roger Maycock, Frank McDonald, Carol Sue Flockhart, Barbara Magnusson, Kirk Alyn
Filmnummer 21908

2016-12-19
Är inte kräsen med min gamla slasher eller ens med skräck allmänhet, men Scalps var fan inte mycket att hurra för. En stenful indian, dåligt ljus o ljud och trista miljöer. En stackars tutte och några småblodiga dumheter livar upp liket en aning, men inte ska den ha mer än en etta.
Mr_v
2016-10-23
Uselt, uselt, uselt - men på ett hypnotiserande och fascinerande sätt. Rött unik atmosfär, onekligen.
amam
2016-07-10
Blä. Låg kvalitet på den här slashern. Själva dödandet börjar inte ens förrän en timme in i filmen och den timmen är inte mycket att hurra för. Ljudredigeringen är under all kritik och fotot är trist vilket är himla konstigt med tanke på de miljöer de hade kunnat välja för den här filmen.
Screwface
2015-11-11
Skit som bäst.
dudson
2014-06-06
Visste att den här filmen skulle vara usel. men den var HEMSK! -1
Screwface
2012-09-30
En del scener är bra och intressanta.
NoWireHangers
2007-08-01
Usel film. Det enda roliga är att Carroll Borland, som spelade vampyrtjejen i Bela Lugosi-rullen Mark of the Vampire nästan ett halvt sekel tidigare är med i den.