Scanners III

Alex och Helena är inte som andra syskon. De kan tränga in i din hjärna på bara ett ögonblick, ta över dina sinnen och förinta dig innan du ens hinner reagera. De är Scanners, resultaten av ett experiment som gick snett många år tidigare. Hittills har de lyckats kontrollera sina krafter. Men när Helena tar en experimentell drog vaknar en enorm maktlystnad inom henne som ingen kan stoppa.

Originaltitel Scanners III: The Takeover
Alternativ titel Mastermind - total kontroll
Regissör Christian Duguay
Manus BJ Nelson, Julie Richard, David Preston, René Malo
Genre Action, Skräck, Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Liliana Komorowska, Valérie Valois, Steve Parrish, Colin Fox, Daniel Pilon

Korben_Dallas
2013-09-05
En soft rulle jag diggar som fään för all dess finnesrika b:ighet och den läckra skurkinan med hög känsla för mode är någon av dem bästa jag skådat.
2013-01-03
Haahaa riktig uppföljar kalkon med 90-tals mått..länge sen jag garvade så mkt åt en film=) finns många sköna scener t,e,x den exploderande duvan...den dansande yuppien...huvudet som sprängs under vattnet...+många flera underbara ostiga scener..får faktiskt en 3a tack vare underhållnings värdet..
RobinsTaste
2012-04-24
En småmysig action-variant av Scanners. Inte perfekt, men klart bättre än tvåan.
Intro
2010-11-11
inget att se
Slakob
2010-03-23
Det sköna med Scanners-serien är att även ifall uppföljarna är lågbudget och väldigt ologiska så är de i alla fall inte sämst. En av de få skräckserier som ändå har helt okej uppföljare.
Calx_Achillis
2009-10-15
Hah! uppföljarna går ju inte att jämföra med orginalet.
Dele
2007-12-03
Skräpfilm.
JoeL431
2007-09-02
Det är som dom flesta säger här. En väldigt bra uppföljare, inte lika bra som orginalet såklart men klart lika bra som tvåan om inte bättre.
Floop
2007-07-21
Helt klart bättre än väntat! Håller med Mola att den var skön på ett tacky sätt!
MOT
2007-04-02