2.1

Scary Movie 3

I den tredje delen av Scary Movie-serien måste Cindy undersöka mystiska fältcirklar och videoband och även hjälpa presidenten med att förhindra en utomjordisk invasion.

Originaltitel Scary Movie 3
Regissör David Zucker
Manus Craig Mazin, Pat Proft
Genre Komedi, Skräck, 2000-tal
Skådespelare George Carlin, Eddie Griffin, Denise Richards, Charlie Sheen, Jeremy Piven, Pamela Anderson, Anthony Anderson, Regina Hall, Simon Rex, Leslie Nielsen, Anna Faris, Jenny McCarthy, Queen Latifah, D L Hughley, Timothy Stack, Darrell Hammond, Kevin Hart

Skapad 2019-12-05 av Kiril
I somras såg jag om ”Airplane!” och insåg åter hur briljanta David Zucker och Pat Proft kan vara. Den fick mig att åter minnas ”Naked Gun”- och \"Hot Shots\"-rullarnas överlägsenhet som mata...   Läs mer »

KyLLo
2018-03-09
De bra skämten går att räkna på en halv hand.
2018-02-06
Ettan är ju kult men tvåan och trean är inga höjdare. Resten har jag inte sett.
2018-01-17
Nja... eller nej, denna funkar inte...
picklessmulan
2017-12-18
Troligtvis en av de sämsta filmer jag sett Undik
2017-07-14
När bröderna Wayans övergav Scary Movie blev det aningens nedtonat och inte lika många drog & sexskämt. Inget ont i det då nr 3 har en del roliga grejer, men visst börjar det bli tjatigt.
Tatty
2016-11-06
Lite rolig men ändå fjantig.
Brouhaha
2016-08-27
Nu när jag ser om den åtta år senare får jag ändå sänka betyget till en 3'a. Filmen har definitivt sina stunder, och många av dem, men det är ingenting som är sådär riktigt, riktigt roligt längre som det var då. Visst skrattar man, men det börjar bli lite gammalt.
2014-10-26
Denna film har växt för varje tittning och å blivit roligare och bättre. 3+
WillyV
2014-05-09
Ja, skitfilm nummer två för kvällen, bra med snittbetygssänkare ibland!
Rehn108
2013-07-21
Det är synd att Scary Movie 3 är nummer 3 i en ganska bespottad serie, för det gör folk onödigt neggiga till den. Det här är en riktigt rolig film, en av de filmer jag sett och skrattat till klart flest gånger!!