2.4

Se upp, farsan är lös!

Jack förlorar sitt jobb på bilfabriken då ekonomin tar ett kliv neråt. Hans fru fixar istället jobb och Jack får stanna hemma och ta hand om hem och barn.

Originaltitel Mr. Mom
Regissör Stan Dragoti
Manus John Hughes
Genre Drama, Komedi, 80-tal
Skådespelare Michael Keaton, Christopher Lloyd, Teri Garr, Jeffrey Tambor, Martin Mull, Ann Jillian, Carolyn Seymour, Michael Alaimo, Graham Jarvis, Taliesin Jaffe, Courtney White, Brittany White, Tom Leopold, Frederick Koehler
Filmnummer 22027

Paramis
2019-02-11
Väldigt bra film för oss som blivit föräldrar. Michael Keaton är kanon i rollen.
2017-09-08
Alltså, inte helt usel om än otroligt föråldrad och det är så jävla trist med "OH MEN GUD SÅ TOKIGT, SKA PAPPAN DAMMSUGA??? HUR SKA DET HÄR GÅ!??!?!??!" Men har ett par saker som räddar den ifrån en etta. Det är dock inte med mycket.
ziferN
2012-12-14
Småmysig och underhållande film som bjuder på några små skratt men filmen är inte särskilt "rolig" och jag har dessutom sett bättre filmer inom samma genre, då dessa sorts storys från 80-talet är härliga generellt, trots att jag har sett detta hundra gånger. Michael Keaton fungerar dock helt ok och filmen fungerade att titta på för stunden, men ingen 80-talare jag lägger på minnet precis. Svag trea.
lydia_markus
2005-04-13
En BRA film för alla som tycker om filmer från 80-talet... Michael Keaton är bara sååå rolig i filmen...I loved it:)
skatedawe
2005-03-22
hehe, fick denna film på dvd från pizza hut i USA. Dålig var den ^^.
BladeHater
2004-10-03
Keaton är kung.
Stevie
2004-08-30
Många av delarna är riktigt bra och fruktansvärt roliga. Speciellt snyttefiltövertalandet.
IPleadInsanity
2004-06-21
Varför kan de inte visa denna på TV 4 istället????????
Bomkia
2004-06-08
Charmigt till en gräns, inte riktigt så dålig man kan tro.