3.1

Searching

Efter att hans sextonåriga dotter försvunnit bryter sig David in i sin dotters laptop för att söka efter ledtrådar.

Originaltitel Searching
Regissör Aneesh Chaganty
Manus Aneesh Chaganty, Sev Ohanian
Genre Drama, Thriller, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare John Cho, Michelle La, Debra Messing, Joseph Lee (I), Sara Sohn, Steven Michael Eich, Ric Sarabia, Briana McLean, Connor McRaith, Kya Dawn Lau, Megan Liu, Alex Jayne Go

Tatty
2020-10-04
Tyckte den verkade seg först men faktiskt spännande och intressant. Man följer pappans letande efter dottern och jag blev iallafall en aning förvånad!
DiMMUBoRGiR
2020-08-25
Bra! Engagerande och något nytt.
2020-08-19
Var skeptisk till konceptet och är fortfarande det, men de lyckades bra här. Man får hänga med i svängarna från start och det är faktiskt både spännande och välgjort till min stora förvåning.
elibaaba
2020-04-24
Interessant koncept som tyvärr lir lite tröttsamt hela vägen in i mål.
Olof_Gronlund
2020-04-20
Den fungerar, tycker att den är spännande länge med, många filmer avslöjar allt för tidigt med ett utdraget slut. Lite väl kliché med slutet, men eftersom spänningen hålls så länge så är det okej ändå.
skitbad
2020-03-25
Berättarmässigt så fungerade konceptet bättre än vad jag trodde på förhand, tyvärr faller det under tiden ihop lite för mycket.
2020-02-08
Idén funkar bra, och stämningen funkar hyfsat den också... tills det börjar dra ihop sig och precis allt faller som ett korthus. (6/15)
HerrNenne
2020-01-12
Det är ju inget nytt i storyn, men dom lyckas verkligen med hur dom väljer att berätta det. Risken är stor att det blir tradigt, men här sitter man fångad från start till mål trots en ganska ointressant historia.
best_jeppe
2019-12-10
Började intressant men blev klyschigare och klyschigare ju längre den pågick. I slutändan blev det lite töntigt. Men likväl en hyfsat underhållande film. Svag 3a.
annihilat0r
2019-09-15
Spännande film med en nytänkande regi.