1.6

Sebastians värld

Sebastian skyr inga medel för att uppnå sin högsta dröm: ett liv i överdådigt lyx. Det leder honom till den ena kriminella handlingen efter den andra, och han tar till både prostitution och utpressning för att nå sina mål. Men Sebastian har också en mjuk sida som visar sig i hans omtanke till sina nära och kära.

Originaltitel Sebastians verden
Alternativ titel Sebastian's World
Regissör Knut Møller-Lien
Manus Knut Møller-Lien
Genre Action, Drama, 2010-tal
Skådespelare Andreas Wilson, Morten Rudå, Kim Bodnia, Christian Strand, Camilla Malmquist Harket

Nena2000
2010-05-23
Oh herregud vilken fruktansvärd film, trodde Andreas hade bättre omdöme än detta. Kommisarien och havet, jag trodde det var absoluta bottennappet, men tydligen går det att göra ännu sämre. Kan inte bedöma Wilsons insat eftersom både storyn och övriga skådisar var URUSLA. Sen försöker man dränka den taskiga handligen i häftig musik, kändes som en F-porrfilm typ. Etta är snällt, men det finns ju inga nollor
j_ulia
2010-05-13
ååå vilken pinsam film! Och varför i hela fridens namn ska Andreas Wilson försöka prata norska?? Det dummaste jag har hört.