2.1

Secret Obsession

Jennifer har varit med om bilolycka och tappat minnet. När hon skrivs ut från sjukhuset så får hennes make Russell göra allt han kan för att hjälpa henne att börja minnas, men med tiden börjar Jennifer inse att allt inte verkar stå rätt till.

Originaltitel Secret Obsession
Regissör Peter Sullivan (II)
Manus Peter Sullivan (II), Kraig Wenman
Genre Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Brenda Song, Mike Vogel, Dennis Haysbert, Ashley Scott, Paul Sloan, Daniel Booko, Scott Peat, Blair Hickey, Michael Patrick McGill, Casey Leach, Jim Hanna, Ciarra Carter, Eric Etebari, Kati Salowsky, Jennifer Peo, Joyce Greenleaf

dafreakish
2019-08-17
Bedrövlig film från idé till genomförande. Hiskeliga skådespelarinsatser och ett manus där jag listade ut allt efter första sekunden. Katastrof rakt igenom.
TheHorrorfan
2019-07-31
Rätt så bra tycker jag. Förutsägbar är den ju, men hur många filmer är inte det nuförtiden? 3,5.
DIProgan
2019-07-28
Väldigt förutsägbar. Trist att se Dennis Haysbert i detta.
Hengman
2019-07-27
Starkys kommentar säger det mesta. Lövtunn story, idiotiska karaktärer och ett mycket orealistiskt polisarbete. Skrattretande dåligt.
starsky
2019-07-26
Brenda Song måste vara den mest överspelande skådis jag sett på länge. Film i Harlekinbokanda utan tantsnusk.
Halofreak92swe
2019-07-22
Platt och förutsägbar med en del luckor.
mammene
2019-07-21
Knappt en tvåa för den här uppenbara thrillern, när man inte ens försöker dölja utvecklingen utan att man på en gång förstår vilken psykopat man har att göra med, så tappar då i alla fall jag intresset.
Tatty
2019-07-21
Tyckte denna var bra och spännande. Bra skådespelarna som spelar väldigt bra! Men hade iallafall en känsla vem det var och det var inte nästan svårt att lista ut vad som händer sen och så liknande.
2019-07-19
Förutsägbar dussinthriller vars styrka är skådespelarnas insatser, särskilt då Brenda Song men även Mike Vogel gör bra ifrån sig.