1.9

Senior Skip Day

Adam Harris är extremt kär i Cara. Problemet är att Cara är den mest populära tjejen i skolan. Men Adam ser en stor chans genom att hålla en fest på Senior Skip Day ska han försöka ragga på henne, men allt går inte som planerat.

Originaltitel Senior Skip Day
Regissör Nick Weiss
Manus Evan Wasserstrom
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Kayla Ewell, Larry Miller, Gary Lundy, Tara Reid, Lea Thompson, Norm MacDonald, Clint Howard, Talan Torriero, Taryn Southern, Lindsey Axelsson, Jessica Morris, Jackson Rathbone

sawa
2018-12-02
Efter bara en liten stund ville jag stänga av, men orkade inte, så jag fick plåga mig igenom eländet. Varför köpte jag den här filmen?
yrkeschaufföre
2016-05-07
En uthärdlig skitfilm, den saknar helt handling utöver "Adam ordnar en fest" och det hade den behövt, det finns några roliga scener men fler tramsiga scener.
Johan_G
2013-01-06
Skön komedi med sköna karaktärer. Svårt att ge en 5:a till såna här ''oseriösa'' filmen men kan nog ändå ge en 4:a då den ändå var rolig, och inte var så dålig som vissa andra såna här typer av filmer kan vara.
WaldoTrumbull
2012-12-03
Precis så hjärnlöst flamsig som väntat. Ett par smålustiga scener, men på det hela taget fullständigt olidligt.
Catwalker
2012-02-21
nä, blä vilken hjärndödande skit. ja, håller med om att knarkaren är söt, jackson rathbone från twilight :)
FelixPannkaka
2011-06-22
Den får en tvåa på grund av den söte knarkaren.
Intro
2010-11-11
Nått roligt fanns det ju men inte tillräckligt för att kunna ge ett högre betyg än 2+/-
NilleM
2010-09-25
Nej, det funkar inte.
flennmark
2010-09-03
Lite smårolig emellanåt. Har sett massor av filmer som är mycket mycket sämre...
Minik?
2010-07-08
Verkligen inte den sämsta collegefilmen man sett. Och med det sagt vill jag bara understryka hur pass lite det egentligen säger om filmens kvalitet.