1.8

Serial Killer

Länge har han varit borta från Los Angeles gator. fängslad för bestialiska mord på tillfälliga offer. nu är han tillbaka. hans namn är William "Lucian" Morrano. nu mördar han av vällust. FBI-agenten Selby Younger har tillsatts för att lösa fallet.

Originaltitel Serial Killer
Regissör Pierre David
Manus Mark Sevi
Genre Thriller, 90-tal
Skådespelare Kim Delaney, Gary Hudson, Tobin Bell, Pam Grier, Marco Rodríguez, Joel Polis, Lyman Ward, Andrew Prine, Cyndi Pass

2019-07-21
Har precis sett om den och nu tycker jag faktiskt att den är helt okej. Höjer betyget från 1 till 3.
dudson
2018-05-12
fruktansvärt usel! Bell passar ändå som creepy killer. Och 9 år efter denna soppa så blev det Saw där han verkligen kom till sin rätt!
2017-04-07
Standardthriller som trots potential att kunna vara spännande blir så slö att man tror hela teamet är sömngångare. Enda lilla ljusglimten är Tobin Bell, och inte heller han har något vettigt att göra med sin karaktär. Med lite vilja kan man dock urskilja vad som möjligtvis kunde vara förlagan och inspirationen till hans senare superroll som Jigsaw.
2016-09-24
2009-04-28
HAHA pellepr..
pellepr
2008-03-12
Dåliga skådespelare även om Saw mördaren Gary är med i rullen så är den inte bra ... hade säkert varit bättre om ja såg denna film 1995 då den gjordes men nu är de 2008 och då är de här för dåligt . Borde kanske fått en etta men ger den en tvåa just för att Gary Hudson är med .
Cunning
2008-01-19
Lite väl B-ig på nått vis... Överagerande och luckor lite var stans...