2.3

Syndikatet

En statlig agent upptäcker en sammansvärjning mellan av sju gangsters om tänkt ta över staten Hawaii. Han hyr ett team med sju torpeder att stoppa dem.

Originaltitel Seven
Alternativ titel Sevano's Seven
Regissör Andy Sidaris
Manus Andy Sidaris, Robert Baird, William Driskill
Genre 70-tal
Skådespelare William Smith, John Alderman, Nicholas Georgiade, Christopher Joy, Susan Kiger, Terry Kiser, Guich Koock, Martin Kove, Barbara Leigh, Richard LePore, Art Metrano, Reggie Nalder, Carol Needham

2020-12-06
Man känner igen en Sidaris-produktion även om det inte är lika hysteriskt som det skulle bli senare. Mycket hopp och spring till en story de försöker göra mycket mer komplicerad än den är. Smiths smala ben i ett par vita brallor kan mest liknas vid att han springer runt på ett par styltor.
dudson
2020-02-14
This sure will get your rocks of! BOOM!#) En helt underbar Corky fartfylld sexsistisk old-shool, action rulle med så mkt skön humor/våld+ helflippade karaktärer. Sen är ju givet bad-asen William Smith samt Martin Kowe i samma rulle rakt av Guld! 4+
zonk
2018-04-21
Inte riktigt vad man förväntar sig av Sidaris, en del ögongodis men mest raffel! Men likväl kan man checka av exploderande manicker, skateboard-lönnmördare med armborst, omotiverade flygscener, och andra typiska moment.
arvidsollenby
2010-04-17
Inte i klass med Sidaris bästa rullar.