2.2

Sex Ed

Eddie har precis börjat arbeta som lärare på en skola i innerstan och måste ta itu med sexualundervisningen trots att han knappt har någon egen erfarenhet själv.

Originaltitel Sex Ed
Regissör Isaac Feder
Manus Bill Kennedy
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Haley Joel Osment, Lorenza Izzo, Kevin Balmore, Retta, Matt Walsh, Glen Powell, Abby Elliott, Laura Harring, Castille Landon, Lamorne Morris, Ray Santiago, Isaac White, Chris Williams (II), Parker Young, Valdi-Agaelle Belizaire, Parvesh Cheena

Brouhaha
2017-05-04
Helt klart sämre än de flesta amerikanska komedier jag sett de senaste åren. Under all kritik. :/ Kanske ska Herr Osment hålla sig till att se döda människor i framtiden. :^)
JonteW
2015-12-07
Haley Joel Osment samt många andra skådespelare gör ett bra jobb trots ganska krasslig regi. Den har absolut sina stunder, ett budskap och är underhållande men mer än godkänt blir det inte.
Spidde
2014-12-05
Det här är ingen "bra film" men klart underhållande och mycket bättre än de flesta amerikanska komedier jag sett de senaste åren. Den har en viss charm och jag fullkomligt älskar den uppvuxne Haley Joel Osment. Hans utseende är verkligen helt fantastiskt, finns få som ser lika bisarra och uppsvällda ut och ändå lyckas vara älskvärda. Fler huvudroller till honom!
foppa99
2014-12-02
Väldigt stark 2a eftersom jag tycker det e en bra o hyfsat seriös komedi. O Osment passar utmärkt i rollen.
ziferN
2014-11-18
Detta är en typiskt dussinfilm. Underhållande för stunden men inte direkt något man lägger på minnet, eller lyfter fram som sevärd komedi. Det är dock kul att se Osment tillbaka i filmer som kommer ut och som sagt, underhållningsvärdet är inte att klaga på.