Sex Tape

Ett gift par vaknar upp och upptäcker att sex-videon de gjorde kvällen innan har synkroniserats till molnet, vilket leder till ett desperat försök att samla in alla enheter den har spritt sig till.

Originaltitel Sex Tape
Regissör Jake Kasdan
Manus Jake Kasdan, Kate Angelo, Nicholas Stoller
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Cameron Diaz, Jason Segel, Rob Corddry, Ellie Kemper, Rob Lowe, Nat Faxon, Giselle Eisenberg, Sebastian Hedges Thomas, Harrison Holzer, Nancy Lenehan, Timothy Brennen, Krisztina Koltai, Randall Park, James Wilcox, Melissa Paulo, Jack Black, Jolene Blalock

dafreakish
2019-02-18
Fruktansvärd "komedi" om sexfilm som kommer på villovägar. Diaz och Segel är fullständigt värdelösa och kemin dem emellan är helt obefintlig. Att skratta åt det här borde vara olagligt.
yrkeschaufföre
2018-07-08
Cameron är okej, Ellie är kanon å Jack gör en fantastisk roll, resten är en etta.
karlstadtös
2018-02-09
Fånig!
2017-10-30
arruba
2017-05-30
Korkad men underhållande, jag skratta många gånger.
Körsbär
2017-03-02
Man skulle kunna tro att detta var fortsättningen på bad teacher, men icke :) Hade faktiskt hoppats på mer i denna film, för en gångs skull var jack black riktigt rolig :) nog filmens höjdpunkt! O det enda som räddar filmen ifrån en etta.
yrkeschaufföre
2016-07-04
Cameron är snygg, Ellie är alltid kul att se i filmer men Jason går på tomgång. Den som sticker ut är Jack Black, han är riktigt rolig.
Tatty
2015-11-18
Riktig galen och rolig film. Cameron Diaz och Jason Segel spelar bra och är roliga ihop.
MrsRatched
2015-08-22
Så vansinnigt dålig. Inte kul en enda gång.
KatjaF
2015-07-28
Riktigt rolig i början, katastrof i mitten och helt okej på slutet. Blir ändå en trea för att den började bra!