1.6

Shark Attack 2: The Killer Is Back

Nöjespark fångar haj som dödar en av dess medarbetare och sedan smiter, busig som den är. Sen ska folk ut och jaga den.

Originaltitel Shark Attack 2
Regissör David Worth
Manus Scott Devine, William Hooke
Genre Thriller, 2000-tal
Skådespelare Rob van Vuuren, Caroline Bruins, Daniel Alexander, Nikita Ager, Thorsten Kaye, Danny Keogh, Warrick Grier

Robkiller
2018-11-10
Lågbudget hajfilm som i alla fall inte är helt usel.
2016-05-01
Här står discovery och National Geographic för de flesta av hajarna, för även om det vimlar av riktiga hajar här har de knappast något med filmen att göra. Unikt är dock den nya hajrasen Lejonhaj som presenteras här. Den ryter, morrar och biter av lemmar, så helt värdelöst trist är inte denna fristående uppföljare. Några skratt blev det.
TheHorrorfan
2010-01-27
Duger att se på mycket bättre än 1an.
Myers
2009-09-02
Låter som en riktig thriller, hade man läst det på baksidan av filmen. Då hade man sparat 50 spänn. Hahaha
Mooorgul
2008-09-14
Fantastisk filminfo indeed. Inte lika fantastisk film som trean är, men dialogen är sådär härligt cheesy rakt igenom hela filmen.
GrandMaster_E
2008-08-29
Den som skrivit handlingen om denna film här på filmtipset är kung!
O´Reilly
2008-08-15
Haha, Jack_Jack har helt rätt.
jack_jack_jack
2007-03-28
filmtipsets bästa filminfo
Infernali
2007-02-07
Ojojoj vad spännande. Lejon-hajen gör det igen.
Dele
2006-06-26
Hajar som ryter? Jojo... En b-film där man ofta ser att hajen är en plastmodell och storyn är misstänkt likt hajen...även för att vara en hajfilm. Men, den är faktiskt lite mer underhållande än ettan.