1.5

Shark Night

Sju vänner är på semester i soliga Lousianna Gulf, där de faller offer för ett antal hajattacker.

Originaltitel Shark Night 3D
Regissör David R Ellis
Manus Will Hayes, Jesse Studenberg
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Donal Logue, Sara Paxton, Chris Carmack, Joel David Moore, Dustin Milligan, Katharine McPhee, Alyssa Diaz, Chris Zylka, Sinqua Walls, Christine Quinn

Skapad 2011-12-06 av bluevelvet
När regissören David R. Ellis levererar sitt nya alster ”Shark Night” så gör han det i sedvanlig ordning med ett manus som är sämre än sämst. Visst kan det vara roande med klichéer uppradad...   Läs mer »

Zingostar
2017-10-25
Jag gillar denna film. Den är effektiv. Typisk tonårsskräck. Har ett par riktigt effektiva scener som ger en puls och rysningar. Kan rekommendera den för filmkvällen med gänget.
Semiramis
2015-09-14
Haha, så fantastiskt dålig!!
Hanness
2014-12-29
Finns bara ett ord, usel!

2014-11-10
Det hade räckt med att ta en titt på skådisensamblen så borde man förstått att detta är sämre än det "dåliga" man var ute efter. Det här håller inte längre. I och med "Shark night" stänger jag nu portarna för den här typen av film. Från och med nu kommer jag ALLTID, när jag har chansen att välja helt själv, endast se film som jag tror är bra på riktigt, eller som verkligen intresserar mig. Det går inte att slösa bort livet på sånt här. Film kan verkligen vara helt underbart, men också en plåga.
Ramza
2014-09-23
Hajar i all ära men det här är helt enkelt för korkat.
Elizadushkufan
2014-09-05
Det var för 2 skådespelare som jag såg filmen, tycker ändå den var helt ok att titta på...Men handlingen kunde ha varit lite mer spännande.
dafreakish
2014-07-22
Man bjuder hem några polare. Poppar popcorn, häller upp chipsen och ställer fram läsken. Nu ska vi kolla på en riktigt fet hajskräckis. När filmen är slut är man dyblöt av all läsk man fått hälld över sig och man har antagligen inga kompisar längre. Så bra är Shark Night. Helt sjukt att så här dåliga filmer ens kan göras.
Lotso
2014-07-12
I sin helhet misslyckades denna filmen totalt. Det enda positiva jag kan säga med den är att undervattensscenerna var bra filmade. Man fick se under vattnet tydligt och jag gillade att de heller inte var så djupt utan någorlunda grunt också. Det var mer kul att se vad som befann sig i sjöns botten än vad som hände i själva filmen. Hade jag också sett filmen i 3D hade jag nog gillat att se sakerna poppa ut ur skärmen då det är den enda 3D jag gillar och det är sådan 3D denna filmen är. Dock såg jag att det var inte så värst många saker som kom ut ur skärmen. Samt att Katharine McPhee var rätt så het. Men detta är en film som inte var underhållande eller har någon intressant karaktär men när du inte lyckas göra din film underhållande har du misslyckats totalt. Sista: Jag såg på raplåten i slutet av filmen (Shark Bait) och det kan nog vara något av de sämsta jag någonsin har sett i hela mitt liv. Vad var meningen med låten, varför gjorde dem den vad var syftet med att ha med den i filmen? Jag tar bort de med att de sämsta med denna filmen var att den inte var underhållande. De sämsta med denna filmen var raplåten Shark Bait som spelades efter eftertexterna!
missbaath
2014-02-11
Hahahaha!
Vasp
2013-10-16
en svagare två du blev iallafall underhållen och man kan inte kräva mer.