1.6

Sharknado 2: The Second One

Det extraordinära väderfenomenet svänger in över New York City. När hajstormen går loss på stadens invånare och mest ikoniska landmärken hänger allt återigen på Fin och April.

Originaltitel Sharknado 2: The Second One
Alternativ titel Sharknado 2, Sharknado II
Regissör Anthony C Ferrante
Manus Thunder Levin
Genre Komedi, Skräck, Äventyr, Action, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Ian Ziering, Tara Reid, Vivica A Fox, Mark McGrath, Kari Wuhrer, Courtney Baxter, Dante Palminteri, Judd Hirsch, Judah Friedlander, Richard Kind, Sandra 'Pepa' Denton, Tiffany Shepis, Robert Hays, Kelly Osbourne, Biz Markie, Matt Lauer, Al Roker

2019-11-10
Saknar ord för att beskriva hur dålig dem hör rullen är...
Filmgalning
2018-08-05
Betydligt bättre än ettan vilket inte såger så mycket egentligen.
Howler19
2016-03-13
Det märks att de fick lite högre budget än vanligt för den här filmen efter den förstas genomslagskraft. Det är klart att det fortfarande är dåliga effekter och idiotiskt manus, men det mesta känns ändå snäppet mer genomarbetat än det gör i den första filmen, och jag tycker till och med att det är tillräckligt för en svag tvåa.
Murvel48
2016-02-01
En usel film - men jag skrattade mest hela tiden så jag får väl sätta en svag tvåa då. Därmed har jag satt tvåor på både Sharknado 2 och A clockwork orange... Hm, får fundera på det där.
Dele
2015-12-22
Innehåller så många hål i logiken att det borde vara nytt världsrekord. Det är liksom en sådan helt ny nivå av makalöst trams som nås här att jag inte kan låta bli att skratta åt (det till viss del vad det verkar ändå medvetna) eländet till slut.
2015-12-20
Precis lika bra eller dålig som man vill. Trams från början till slut och the Asylum är trygga att ha bland alla blockbusters.
Stiggy
2015-08-19
Vilken dålig uppföljare betydligt sämre en ettan alltså den är varken underhållande eller spännande hade räckt med att dem gjorde en film herregud.
emilstjernholm
2015-08-05
Fruktansvärt ful CGI, bara plågsamt. Ziering var filmens höjdpunkt.
Mikael602
2015-08-04
Det enda man önskar är att dom tagit ut svängarna ännu mer.
MaxMackan
2015-08-01
Blir lite sämre när man försöker söka den "slumpmässiga" humorn.