1.5

Sharktopus

En vetenskapsman har med stöd från regeringen och militären skapat en hybrid mellan haj och bläckfisk, en så kallad Sharktopus. En dag bryter sig monstret ut från sin inhägnad och beger sig ner mot turistorten Puerto Vallarta.

Originaltitel Sharktopus
Regissör Declan O'Brien
Manus Mike MacLean
Genre Skräck, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Eric Roberts, Sara Malakul Lane, Ralph Garman, Brent Huff, Kerem Bursin, Blake Lindsey, Liv Boughn, Roxana Ortega, Shandi Finnessey, Julian Gonzalez Esparza, Héctor Jiménez

Robkiller
2019-02-09
SyFy. Hajbläckfisken anfaller. Riktigt dumt med risiga skådespelare och skitfula effekter.
Lotso
2014-07-12
I sin helhet en underhållande film som gör det den ska och lovar med en sådan titel. Men om du går in i denna filmen med en sådan titel och anser den vara ren skit och hatar på den just för vad den är så är man helt fel person för denna filmen. Jag blev riktigt underhållen av den och fick mig ett par rejäla skratt både åt filmen men lika mycket med filmen. Inte så mycket mer att säga helt enkelt mer än att den levde upp till dess titel. Alla B-films fanatiker och alla haj fanatiker ge denna en chans, det är den värd!
Vasp
2013-03-17
ähh det var underhållande på en sån här typ av film är det allt man kna förv'nta sig så en 2:a fick det bli.
mjölk
2012-11-26
2/10
2012-11-04
När gamle Corman är inblandad trodde jag att skiten åtm var lite underhållande. Fullkomligt hopplös.
blacke4dawn
2012-08-26
Så dålig så att det nästan blir komiskt, därför tvåan.
Anvurang
2012-07-13
På något sätt ganska underhållande trots att dess handling är korkad, förutsägbar osv. Jag störde mig dock rätt mycket på en speciell del av manuset.
senilix
2012-07-05
Damn you, sharktopus!
stare
2012-03-15
Ja mycket sämre kan det nog inte bli. Haha. Fantastiskt.
Puben
2012-02-09