2.2

She's All That

Skolans populäraste kille Zack har slagit vad med sina kompisar och bjuder därför ut den osynliga och lite nördiga tjejen. Som tiden går får han fundera på om han ska sätta sig själv i första hand eller bryr han sig om henne?

Originaltitel She's All That
Regissör Robert Iscove
Manus R Lee Fleming Jr
Genre Komedi, Romantik, 90-tal
Skådespelare Freddie Prinze jr, Rachael Leigh Cook, Paul Walker, Matthew Lillard, Jodi Lyn O'Keefe, Kevin Pollak, Usher Raymond, Lil' Kim, Anna Paquin, Kieran Culkin, Elden Henson, Gabrielle Union, Dulé Hill, Tamara Mello, Clea DuVall, Tim Matheson, Alexis Arquette

yrkeschaufföre
2020-07-24
Okej, den är sjukt ologisk och det känns nästan konstigt att de lyckats göra en parodi på den. Stark trea ändå.
Dele
2019-01-30
Highschool-film något över medel. Här ryms både klyschor och förutsägbarhet med sympati och värme.
2017-08-14
Varken bra eller dålig.
celec
2016-12-05
den koreograferade dansscen känns helt naturlig... visst gör man så på alla skolor?
Brouhaha
2015-01-18
Chockerande att se vad som var acceptabelt på 90-talet. Var helt övertygad om filmen skulle vara urusel och pinsamt dålig, men istället är det nästan så att man skäms lite för hur bra man faktiskt tyckte att den var. Rolig och charmig, och givetvis väldigt fånig.
Tatty
2014-12-09
Bra och småkul.
2014-11-03
Jag gillade denna film av någon anledning när den kom ut på marknaden. Men det var några år sedan och nu värderade jag filmen annorlunda. Dialogerna är löjliga och skådespelarn ganska dåliga. Första timmen är underkänd, sista halvtimmen är betydligt bättre. Men, men. Det är bättre att se Not another teen movie som gör en skön parodi av denna film.
Fläskkäft
2014-10-01
Vi har sett denna typ av film mååånga gånger förut och allt är sååå himla förutsägbart men blir det bara underhållande så har jag ingenting emot dom. Flertalet kända ansikten dyker upp och de flesta har jag inte sett sen dess. Småkul och det blir aldrig långtråkigt. Not another teen movie(2001) driver rätt friskt med den här filmen så se den om du är på humör.
emsir
2014-06-04
Det enda som behövs för att man ska gå från nörd till cooling är att man tar av sig glasögonen.
Starkbröl
2013-12-29
Det är alltid lika bisarrt när man ska acceptera att den vackraste tjejen i filmen är den minst populära och nördigaste, samtidigt som den snyggaste sportkillen har ett hjärta av guld.