2.3

She's Funny That Way

Historien om en Broadwayregissör som faller för en före detta prostituerad, numera skådespelerska, och vill hjälpa hennes karriär på traven.

Originaltitel She's Funny That Way
Regissör Peter Bogdanovich
Manus Peter Bogdanovich, Louise Stratten
Genre 2010-tal, Komedi
Skådespelare Owen Wilson, Imogen Poots, Kathryn Hahn, Rhys Ifans, Jennifer Aniston, Will Forte, Austin Pendleton, George Morfogen, Illeana Douglas, Debi Mazar, Cybill Shepherd, Richard Lewis, Lucy Punch, Jennifer Esposito, Joanna Lumley, Tovah Feldshuh, Ahna O'Reilly

KyLLo
2018-10-26
Wes Anderson och Noah Baumbach var tydligen exekutiva producenter.
KyLLo
2018-10-26
Den är verbal, men jag tycker inte alls att det är Woody Allen. Några skapliga skämt i terapin i början, men i slutet bara fars. Svag tvåa.
Maxter
2018-07-09
Blev verkligen paff över att se herr Quentin Tarantino i denna rulle.
Zok
2016-09-13
Blir aldrig särskilt kul, även om det finns någon enstaka rolig scen. Imogen Poots är dock lite charmig.
Mortiis
2016-08-04
Känns som en av de dåliga Woody Allen-filmerna.
sawa
2016-06-23
Rolig här och där, men det blir lite för mycket. Woody Allen verkar ha varit närvarande. Vad var poängen med Imogen Poots överdrivna dialekt?
wendybalsam
2016-04-21
Känns som en Woody Allen-film. Aniston är kul! Kommer dock glömma bort denna film snabbt.
Kajanus
2016-03-06
Bogdanovich har satt ihop en fars som påminner om Billy Wilder och Woody Allen. Fast raka motsatsen. Där de föregående namnen alltid varit tecken på kvalitet så är denna historia så oerhört forcerad och o-rolig att det gör ont att titta på den. Det finns vissa ljusglimtar; fotot, färgsättningen och Imogen Poots. Men antalet sammanträffanden är hysteriskt många. Och orimliga. Jag föraktar dumheten i denna film.
Spidde
2015-12-12
Klart underhållande och sevärd film som levererade över förväntan. Många duktiga skådespelare i en lättsam komedi med många förvecklingar och där alla karaktärer är ihopkopplade på något sätt. Påminner mycket om flera av Woody Allens filmer och ger också en del Wes Anderson-vibbar.
Ramza
2015-10-11
Tunn fars som känns som en filmad pjäs. Ok skådespelare dock.