2.6

She's the Man

När Viola får reda på att hennes fotbollslag har upplösts förklär hon sig till sin tvillingbror och tar hans plats på hans nya skola. Hennes liv blir ännu mer problematiskt när hon blir kär i sin rumskamrat Duke och Olivia, tjejen som Duke älskar, blir förälskad i henne. Det blir ännu mer komplicerat när hennes tvillingbror Sebastian dyker upp.

Originaltitel She's the Man
Regissör Andy Fickman
Manus Karen McCullah, Kirsten Smith, Ewan Leslie
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Amanda Bynes, Vinnie Jones, Channing Tatum, Laura Ramsey, James Kirk, Clifton MaCabe Murray, Robert Hoffman, David Cross, Amanda Crew, Jessica Lucas, Julie Hagerty, Alexandra Breckenridge, Brandon Jay McLaren, Jonathan Sadowski, James Snyder

Sunken25
2016-12-21
Amanda Bynes när hon faktiskt var intressant och bra, sen gick det utför. Det är en trevlig liten film faktiskt.
2016-11-11
Klockren komedi där Amanda Bynes gör en av sina bästa roller!
Hannats
2016-04-29
Den får ändå en stark tvåa för sitt försök att bryta könsroller vilket känns ovanligt för den här typen av film
MrsSmiths
2014-12-01
Sånt här får man se när 13-åringen får välja. Vinnie Jones var den enda behållningen.
2014-11-25
Detta var ju en riktigt skön film. Här finns mycket att tycka om. Väldigt bra musik, fotboll och sköna biroller i form av Vinnie Jones och David Cross. Att den sedan är en modern version av Shakespeares komedi "Twelfth Night" skadar inte. Den som dock äger denna filmen är helt underbart charmiga och väldigt roliga Amanda Bynes.
yrkeschaufföre
2014-09-02
Jag låter min fyra stå kvar även om den är i överkant. Men historien är bra och Amanda är super i sin/a roll/er, gott om roliga scener.
Adeoo
2014-07-21
Blev förvånad, trodde att jag verkligen inte skulle tycka om den men jag tyckte den var riktigt underhållande! Visst, jag tyckte faktiskt att den var ganska kass och töntig i början, men sen blev den bara bättre och bättre. Tyckte nog inte om den i början bara för att jag hade inställningen att jag inte skulle gilla den. 7/10
Qhunden
2014-06-12
Fick inte välja film tyvärr, men det här var ju rätt underhållande. Så dåligt att det blir bra!
idaho1981
2013-12-15
Nej nej nej… Måste man förstöra Trettondagsafton med överspelad, ointressant och platt film…
rebeccajansson
2013-12-11
Jätterolig :) tycker inte alls att det är usla skådisar. Dock bör man kanske inte vara över 20år för denna film då den riktar sig mot tonårstjejer...