2.5

Sierra Burgess Is a Loser

En high school-tjej börjar hänga med en av de populära tjejerna för att killen hon gillar ska lägga märka till henne.

Originaltitel Sierra Burgess Is a Loser
Regissör Ian Samuels
Manus Lindsey Beer
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Kristine Froseth, Shannon Purser, Noah Centineo, RJ Cyler, Will Peltz, Lea Thompson, Alan Ruck, Chrissy Metz, Alice Lee, Giorgia Whigham, Mary Pat Gleason, Joey Morgan, Mario Revolori, JT Neal, Wolfgang Novogratz

2018-12-28
Jag är väldigt känslig och tycker väldigt illa om den här typen av catfish-scenarion, men av någon anledning så irriterar jag mig inte så mycket här som jag brukar. Jag tycker även vänskapen som växer fram känns fin och naturlig på ett lite ovanligt sätt. Inte direkt stark men ändå klar tvåa.
idaho1981
2018-10-28
Otrevlig och självisk huvudperson och konstig historia och inget skådespeleri på topp. Sen ör det samma visa, karaktären är egentligen en bra person och väldigt smart för att hon inte är smal och snygg som de populära, kom med nått nytt, snälla.
RunRiot
2018-10-20
Det känns som att de jobbar hårt för att göra Shannon Purser till den nya generationens Molly Ringwald, och charmig är hon ju absolut. Dock räcker det inte för att bära en hel film med något tvivelaktig handling. Typ alla karaktärer är rövhattar och det är svårt att sympatisera med dem. Vissa skådisar är dessutom riktigt usla *host*blondinens mamma*host* och hela filmen känns bara som ett snabbt ihophafsat skolprojekt. Dock kul med Lea Thompson och Alan Ruck som föräldrarna. Önskar bara man fått se mer av dem då de stal showen helt.
HerrNenne
2018-10-01
Karaktärerna är jättebra och skildrar förälskelse och vänskap och tonårstid jättejättebra. Tyvärr så spiralar det utom kontroll som det alltid gör i såna här filmer, och går alldeles för långt, och till och med förstör karaktärerna lite till sist, tyvärr. Man försöker laga, det går sådär, men det är lite förstört redan. Men när den inte är otroligt svår och pinsam att se på, så är den skitmysig.
myslas
2018-09-14
Catfishing is good actually. Wait... what?
Tatty
2018-09-14
Jag älskar den! Så bra!! Helt fantastisk att jag vill ha filmen hemma! En ovetande vänskap bakom två jätte olika tjejer gör filmen riktig bra och rolig. Gillar slutet riktigt! Kommer att se den massa gånger till!!
DIProgan
2018-09-08
Väldigt skön film med karaktärer som är älskvärda rätt igenom. Mycket feelgood utan att fastna i klichéer.
choklatchip
2018-09-08
Beskrivningen skulle väl snarare vara; En high school- tjej blir förväxlad över telefon och låtsas vara den snygga cheerleader för att den snygge killen ska bli kär i henne. I alla fall fungerade filmen någorlunda i början med alla känslor och den eviga osäkerheten som alltid strömmar genom tonårsfilmer. Tyvärr tyckte jag den föll pladask på slutet. Skådespeleriet var överlag bra och det var skönt att allt inte var typiskt puttinutt amerikanskt.