1.7

Silk

Hårdkokta kvinnliga snuten Silk är bäst i Honolulus poliskår på att fånga småskurkar, men den här gången kommer hon en större affär på spåren.

Originaltitel Silk
Regissör Cirio H Santiago
Manus Cirio H Santiago, Frederick Bailey
Genre Drama, Kriminalare, Action, 80-tal
Skådespelare Cec Verrell, Bill McLaughlin, Joe Mari Avellana, Nick Nicholson, Frederick Bailey, Sam Lombardo

2019-11-28
Rätt tanig philippino-action där det sparas in på de flesta tokerier. Bruden är snygg, men det är oxå allt. En av de sämre jag sett med favoriten Cirio Santiago.
dudson
2018-08-12
Inget märkvärdigt. Filmens behållning är den as läckra bruttan med sexig utstrålning satan!. Övrigt mkt pang pang i schyssta exotiska miljöer. 2+

2015-12-26
Den kvinnliga snuten Silk är en riktigt hård karaktär, men underutnyttjas i filmen då hon sällan får visa hur badass hon egentligen är. Filmens fåtal actionsekvenser (där hon medverkar) liknar dessutom pajaskonster från skurkarnas sida. För mycket tillkrånglad handling och för lite action kan man sammanfatta filmen med.
W.Andersson
2005-06-23
En standard, lågbudget 80-talsactionfilm. Tyvärr så är den så dålig att nostalgin totalt försvinner...
theother
2005-03-03