2.4

Sinners and Saints

Sean Reilly, en hårdför New Orleans-polis som drabbats av en personlig tragedi, har sett allt stadens brutala baksida har att erbjuda. När han omplaceras för att hjälpa till med en utredning som kretsar kring en rad bestialiska mord, kommer Sean en politisk skandal på spåren...

Originaltitel Sinners & Saints
Regissör William Kaufman
Manus William Kaufman, Jay Moses
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Tom Berenger, Sean Patrick Flanery, Kim Coates, Jolene Blalock, Johnny Strong, Costas Mandylor, Jürgen Prochnow, Method Man, Bas Rutten, Louis Mandylor, Brooklyn Sudano, Jake La Botz, Matt Beckham

2018-07-17
Kass B-action.
Xeno
2014-05-09
Hade väl inga stora förhoppningar till en början. Men rullen visade sig vara riktigt bra. Bra action och en story som rullar på. Några grejer ställer man sig frågande till. Såsom ett gäng "proffs" som går in i ett rum och inte missar en enda kula ena stunden, kan i nästa tömma hela magasin och missa allt. Lättantändlig gas som inte "reagerar" på eldgivning från ett vapen, men på en millisekund antänds av en tändare... Men på nåt sätt hör det som ändå till :-D
Maxter
2013-12-16
Riktigt bra rulle med imponerande foto
Fidde_86
2013-08-02
Alltså om man blir skjuten i axeln så gör man inte high-five 2 dagar senare.
emlin82
2013-03-01
Sällan jag avbryter en film men den här var verkligen dålig. Kunde inte slösa min tid på det här.
2012-09-13
I botten en action som följer alla givna mallar för genren, men här bjuds det även på ett extremt cyniskt manus med mängder av rått våld med tuffa repliker. Hårdkokt är bara förnamnet.
embla13
2012-04-26
Gillar hämdfilmer men nej inte detta. Och slutet sööög
Djason
2012-04-11
Oväntat bra inte behöva tänka film med mycket action och kända skådisar.
myraan
2012-03-24
fantastisk action rulle!
SiouxieSue
2011-10-14
En underhållande film man är sugen på att se när förkylning och höstmörker smyger sig på.