2.9

Six-String Samurai

En mystisk och kraftfull hjälte av klassisk sort, Buddy är lika skicklig med gitarren som med svärdet...

Originaltitel Six-String Samurai
Alternativ titel The Blade, Samurai Sword
Regissör Lance Mungia
Manus Jeffrey Falcon, Lance Mungia
Genre Drama, Komedi, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy, 90-tal
Skådespelare Jeffrey Falcon, Justin McGuire, Kim De Angelo, Stephane Gauger, Clifford Hugo

Salvation_Mind
2014-05-29
Jag gillart! Här har man verkligen försökt göra något annorlunda, härligt som koncept. Slutet var dock inte vad jag hade hoppats på..
dudson
2013-01-13
Ett par år sedan denna film satt i dvd spelaren men sjukt flummig och störd kommer jag ihåg den var.ja jisses..
Metalmonkey
2012-05-18
Love that music!
Slakob
2011-12-18
Fallout-aktig film med tydligt låg budget men med mycket vilja och skön stil! Diggar musiken, de "malplacerade" postapokalyps-stereotyperna samt dialogen. Otroligt cheesy men samtidigt otroligt skön.
FelixLindgren
2010-07-19
Jävla skitfilm. Och det är inte ungens fel. Allt är dåligt.
Kopla
2009-06-18
Rolig trots den störiga ungen :)
Millard
2009-06-06
En film som gör att man vill ta självmord. Troligen den sämsta rulle som någonsin skapats i denna värld. Någon som tyckte om denna kalkon försökte hävda att den var "konstnärlig". En påse hundskit är mer konstnärlig en denna.
oan
2008-06-25
Kunde blivit så mycket bättre utan ett visst neandertalande barn.
tandersten
2008-03-30
Vilken apokalyptisk dynga. Kass så det skriker om det.
ErnstBlofeld
2008-03-20
Bra idé, med rätt kött på denna stomme skulle det kunna bli en femma. Helt klart sevärd.