1.4

Skills

Kelvin är en vanlig tonåring vars liv upptas av vänner, kärlek, fester och parkour. När hans pappa som är polis blir skjuten, söker Kelvin förövaren i stadens undre värld. Han dras in i en hemlig tävling, SKILLZ, där ungdomar möts i våldsamma gladiatorspel och siste man som står upp vinner. Frågan är: har Kelvin vad som krävs för att överleva?

Originaltitel Skills
Alternativ titel Skillz
Regissör Johannes Pinter
Manus Johannes Pinter, Tomas Amlöv
Genre Action, 2010-tal
Skådespelare Nina Troëng, Tim Man, Sean Banan, Marcus Gustafsson, My Magnusson, Filip Ljungberg, Rickard Castefjord, Christian Brandin

2018-11-21
Men snälla. Hahaha....
Diclonius
2016-10-29
Helt okej. En Svensk "No retreat, no surrender" typ.
Filmgalning
2013-06-22
Ja, den suger ordentligt. Men jag fick skratta mycket och för det får den en tvåa.
Xenox
2012-07-22
En av de sämsta filmerna jag har sett i hela mitt liv. Allt är bara så dåligt.
FourTwenty
2012-02-17
Helt värdelös, bland det absolut sämsta jag sett inom Svensk film. Det enda som var bra i filmen var Sean Banan.
Metheuz
2012-02-02
Kan mycket väl vara den töntigaste filmen som någonsin gjorts i Sverige. Vill man se parkour så se B13 istället.
petson81
2011-11-02
Fruktansvärt värdelös
Balal
2011-10-11
my magnusson var det bästa i filmen :)
mylar
2011-08-26
Haha, filmen är helt klart inte värd mer än en etta, men herregud vilka härligt ambitiösa människor. Blinkningarna till gamla underdog karatefilmer från 80-talet är fantastiska och såväl storyn som skådespeleriet är precis så usla som de ska vara. Se den om du gillade "No Retreat, No Surrender" på tiden det begav sig.
Rickelin
2011-08-07
Det blir nästan lite humor över det hela :)