1.9

Skulls III

Taylor Brooks har bestämt sig för att bli den första kvinnliga medlemmen i den kraftfulla organisationen. Hon möter mycket motsånd från The Skulls, men Taylor har bestämt sig och skyr inga medel för att bli antagen.

Originaltitel The Skulls III
Alternativ titel Skulls 3
Regissör J Miles Dale
Manus Joe Johnson
Genre 2000-tal, Thriller
Skådespelare Clare Kramer, Bryce Johnson, Barry Bostwick, Brooke D'Orsay, Len Cariou, Maria del Mar
Filmnummer 20227

2019-06-02
Tredje och sista The Skulls och även om frågorna hopar sig varför de ens har kvar detta "hemliga" sällskap efter alla fadäser - är detta en ganska kompetent liten thriller. Inga spännande överraskningar att häpna över, men gillar man de två första gillar man även den här.
2018-02-09
Sämst...
2016-10-20
De två första filmerna är bättre men även denna är väldigt bra.
2014-11-30
Första filmen var en bra film rakt igenom och 2:an räddades av skådisen Robin Dunne. Här i den tredje filmen har man bytt ut den sedvanliga manliga huvudrollen mot en ung kvinna vilket förändrar historien till det positiva. Clare Kramer sköter sig bra men för mig som sett alla filmerna så kommer inte denna med något nytt.
Totenkopf
2008-10-02
Ettan höll knappt måttet, så man hade inte några större förhoppningar på trean direkt.
MrOscar
2007-07-27
Nej, lika dålig uppföljare som Supergirl!
femhundratolv
2007-07-26
Totalt meningslös. Gjorde dock inte ont att titta på så en svag tvåa kan det iallafall bli.
Dele
2007-02-08
Inte direkt tråkig att se men filmen är ganska trött och slentrianmässig.
djonipony
2007-01-21
klart sämre än de 2 första. vet inte om man vågar dra parallellen till könet på huvudrollsinnehavaren, men klart är att det bara blir fjantigt och tillrättalagt när en brud ska knäcka alla killar. inte spännande.
Christofer
2007-01-20
Sämre än de tidigare, men bättre än mycket annan skit jag sett i mina dagar. Den duger och är hyggligt spännande.