2.1

Slaughtered Vomit Dolls

En film om en ung, bulimisk, hemlös prostituerad och hennes undergång.

Originaltitel Slaughtered Vomit Dolls
Regissör Lucifer Valentine
Genre Skräck, 2000-tal
Skådespelare Ameara LaVey, Pig Lizzy, Maja Lee, Princess Pam, Miss Pussy Pants, Allen Nasty

Skapad 2020-03-28 av Samtalsmanicken
Lucifer Valentine, vars riktiga namn ännu är okänt, är en av de mest notoriska regissörerna inom konstnärlig underjordisk extremfilm. Detta pga. hans kontroversiella sätt att distribuera filmko...   Läs mer »

Samtalsmanicken
2020-03-28
Må vara stark, men förhållandevis väldigt slö och svår att greppa. Jag fick analysera filmen i tre omgångar innan den fastnade någorlunda. Känner mig rätt skadad!
2018-10-17
Efter att ha sett ReGOREgitated Sacrifice så hade jag ganska höga förväntningar av denna film men faktum är att Slaughtered Vomit Dolls är totalt värdelös!

2015-06-03
Hur i helvete kan man ge denna film mer än en 1a??? Älskar gore, skräck, extremistiskt, splatter osv men detta är bara trams.
PapaUbu
2014-12-14
Stark historia som bitvis förstärks och bitvis förstörs av de scener man bör ha läst sig till att bli beredd på innan man ger sig på filmen. Nästan mer sorglig än äcklig, och tyvärr blir ambitionen högre än budgeten i vissa scener.
AlbertSpica
2014-11-24
Pendlar mellan att vara ett hyfsat tidsfördriv och lite intressant, till att vara skittråkig och störande, mest pga av ljudet/ljudeffekterna. Hade förväntat mig mer, ska kolla in tvåan men om den är likadan skippar jag trilogin.
Greigh
2012-10-03
Den svagaste delen i serien!
Fiasnutt
2012-01-21
Jag är nog benägen att hålla med andra som givit denna film en trea. Den är väldigt svår att betygsätta - å ena sidan är den visuellt rörig och ljudbilden är nog bara för en smal publik (fast det gäller nog filmen överlag). Hade läst på rätt mkt om denna innan jag såg den och den levde upp till ungefär vad jag förväntat mig, men lite mindre äcklig faktiskt än jag trodde. Fast jag kanske sett en klippt version... :-) I början irriterade jag mig rätt mycket på den, men när jag kom underfund med huvudkaraktärens mardrömmar och hur de hände samman med den i övrigt ganska löst berättade historien så blev det genast bättre. Summa summarum; en väldigt intim och ganska intressant skildring av en väldigt trasig människa. Effektfullt - jag förstår precis hur hon måste må inombords. Jag gillade också ljudbilden som kom alltmer till sin rätt ju längre filmen förföt, men det hade nog inte skadat med subs eftersom jag nu hade svårt att uppfatta när man fick hennes bakgrundshistoria berättad. Endast för fans av filmer om folk som mår väldigt dåligt, inget jag rekommenderar men inget jag heller ångrar att jag sett. Tycker nog det blev en trea iallafall.
Taliah
2010-11-23
"I don't know whats left of me but you can fuck it if you want." HAHA emo chick...
Coffinfucker
2010-08-26
Den är jättebra! Brutal och ärlig! Tråkigt med så många ettor. Folk blir ju undanstötta för det lilla minsta.
Phonomancer
2010-05-25
Intressant story som lider av oklar vision kring budskapet och taskigt skådespel. Ett plus dock till tjejen i huvudrollen vars engagemang i projektet med allt spyande är imponerande om ändock förbryllande. Av det jag läst i en intervju med "regissören" var hon hans dåvarande flickvän. Var filmen gjord i effektsökande syfte så hade det varit mer effektfullt om skådespelarna inte spydde vatten hela tiden.