2.2

Sleepless

En polis med koppling till den kriminella undre världen letar igenom en nattklubb på jakt efter sin kidnappade son.

Originaltitel Sleepless
Regissör Baran bo Odar
Manus Andrea Berloff
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Jamie Foxx, Michelle Monaghan, Dermot Mulroney, Gabrielle Union, Scoot McNairy, T I, David Harbour, Sala Baker, Anna Phillips, Richard Nunez, Alex Collins, Briana Marin, Chelsea Hayes, Octavius J Johnson, RJ Shearer

theother
2020-07-31
Zzzzzzzzzz.
jonbo
2020-06-04
Definitionen av lättglömd actionthriller.
Zebulonm
2019-10-27
Mycket pang pang men thats it.
Hanness
2019-07-28
Dålig Action.
2018-08-17
Ytlig smörja av värsta sorten! Har man sett en sån här film så har man sett alla och jag kan inte begripa hur Jamie Foxx kunde ställa upp. Ingen originalitet över huvud taget - istället öser man på klyscha efter klyscha efter klyscha hela filmen igenom. Har absolut ingen lust att se om skiten.
fridenpaden
2018-07-15
Den här kommer jag glömma snabbt. För mycket pang pang och för lite hjärna. Men den var väl ändå lite underhållande. (En andra remake på en fransk rulle. Första remaken var indisk/tamil. Har inte sett någon av dessa.)
Christofer
2018-07-11
Kan vara det mest pinsamma jag sett sen senast jag såg en film med The Rock eller Bruce Willis. Jamie Foxx kommer aldrig mer ha nån cred hos mig efter det här hjärnsläppet. Finns så otroligt mycket jag skulle kunna kommentera som var totalt under isen i den här produktionen. ”Sanslöst usel” får sammanfatta mina känslor istället.
shitstorm
2018-03-26
Extremt dålig film.
Henkepedia
2018-03-04
Actionfilm som är just vad den ska vara. Bättre än förväntat
Henkepedia
2018-03-03