2.6

Slow Burn

En åklagare dras in i en galen 24-timmarsuppgörelse med en gängledare, samtidigt som han manipuleras av en vacker kvinnlig kollega och en har en mystisk främling efter sig.

Originaltitel Slow Burn
Regissör Wayne Beach
Manus Wayne Beach
Genre Drama, Thriller, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Jolene Blalock, Taye Diggs, Chiwetel Ejiofor, Ray Liotta, LL Cool J, Bruce McGill, Mekhi Phifer, Donny Quinn, Guy Torry, Frank Schorpion, Joe Grifasi, Fisher Stevens, Peter Anthony Tambakis, Christian Paul

2014-12-01
En film som har lyckats samla en hel del duktiga skådisar och i och med det försäkrar en viss kvalitè. Sett till handlingen är det en av de där filmerna som så gärna vill lura tittaren så mycket som möjligt att filmen till slut snurrar till det en gång för mycket för att man ska orka bry sig hela vägen till slutet. Dock är det godkänt. 2+
Robkiller
2011-07-17
hmm... den dög som deckarhistoria där man stegvis får reda på vad som egentligen hände... men inget speciellt...
chris_lambert_
2008-07-24
De Misstänkta Light .. dock bra ..
Suffer
2007-09-11
en dålig "De misstänkta"
yangbo
2007-05-02
inte alls konstigt att inte någon som har skrivit hittills har gett en 4a, den når i stort sett aldrig upp dit, men det är nära, många vändningar är nåt jag verkligen älskar, men alldeles för många i onödan förstör lite och slutet var inte alltför bra heller :(
DiMMUBoRGiR
2007-04-22
Man sitter bara och väntar på att få veta varför allt inte är som det ser ut. Och utan att avslöja för mycket så blir det precis så många vändningar som man väntat sig. Ungefär som i Wild Things så har man skapat en film som bygger på dess många twister och plötsliga kast. Här lyckas man iaf bättre än i den filmen, men det blir inte riktigt bra. Liotta och de andra skådisarna är bra. Stark 3:a.
zac2go
2007-03-18
Lite för smart för sitt eget bästa tycker jag nog om filmen. Lite rörig och mysko uttryck i Jolene Blalocks ansikte filmen igenom. Jag är inte övertygad.

2007-02-01
Wayne Beach har sett alldeles för mycket på The Usual Suspects. Trams.
jonbo
2007-01-30
Inget nytt under solen men dock en tillräckligt underhållande thriller. Enda nackdelen är att filmen har 72 slut, de kunde ha bantat bort något.
Tobias1984
2007-01-24
Rörig och lite seg inledningsvis. Ray Liotta är perfekt i huvudrollen och storyn är intressant nog i en och en halv timme.