2.6

Slow Torture Puke Chamber

Den tredje och avlutande delen i Vomit-trilogin börjar med att följa Angela Aberdeen nedspydda själ på väg ner till helvetet p g a den pakt hon gått med i med djävulen själv. Men djävulen har fortfarande planer för hennes lidande och sänder henne till de levande igen så hon kan ska kunna ta med sig ännu ett offer. Angela finner sitt offer och får henne att bli ett offer för bulimi och narkotika. Snart binds deras själar samman som det perfekta barnet för satan.

Originaltitel Slow Torture Puke Chamber
Regissör Lucifer Valentine
Manus Lucifer Valentine
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Ameara LaVey, Hope Likens

Samtalsmanicken
2020-03-28
Håller med vargen här nedanför. Den försöker lite väl mycket utan att lyckas fullt ut. Gillar dock att den vidrör samma sorts symbolik som tidigare.
2018-10-19
Bättre än Slaughtered Vomit Dolls. Sämre än ReGOREgitated Sacrifice.
PapaUbu
2014-12-14
Saknade svärtan, lite för mycket åt fetisch porr hållet och lite för lite nattsvärta.
Korben_Dallas
2014-01-11
De grafiska är mer psykedeliskt i denna, uppskattas. Den har även gått tillbaka i till de mer personliga SVD hade, fast når inte riktigt samma klass. Ändå är denna en helt ok 4:a
Greigh
2012-10-03
En fjärde film är på väg. Gillade foster-scenen!
2012-06-12
Å ena sidan så händer det inte mycket som inte redan visats i de två föregångarna, fast å andra sidan så svider det till rejält ett par gånger. Når inte upp till SVD men är ändå ett lyft i förhållande till RGS. (12/15)
foppa99
2012-01-16
no shit
Docklands
2011-08-21
Det här gillade jag verkligen. Ända anledningen att jag inte ger den en 5:a är att det vart lite långdraget i slutet med allt ointressant babbel. Snälla snälla Lucifer Valentine kom med något nytt snart, och höj ribban rejält.