1.8

Slumber Party Massacre 2

Några tjejer från en rockgrupp bestämmer sig för att ta ledigt och åker ut till skogen, där en av tjejernas drömmar visar sig vare lite mer än bara drömmar.

Originaltitel Slumber Party Massacre II
Regissör Deborah Brock
Manus Deborah Brock
Genre 80-tal, Komedi, Skräck
Skådespelare Kimberly McArthur, Juliette Cummins, Patrick Lowe, Jennifer Rhodes, Crystal Bernard, Heidi Kozak, Atanas Ilitch, Joel Hoffman, Scott Westmoreland

Korben_Dallas
2016-06-01
Den är skum men kul. Dock för dampig och mördaren är wierd.
amam
2015-08-11
Mer än första halvan är i stort sett bara huvudkaraktären som brottas med att ha varit en överlevande från första filmen och som hallucinerar. Och sen flippar den ut ännu mer. Skurken är mest överdriven och konstig, jag kan inte påstå att jag förstod riktigt vad den underliggande poängen var. Svag tvåa.
2014-01-02
Att kalla den korkad och ologisk vore en stor underdrift. 45 minuters teenkomedi som flippar ur till nån sorts slasher. Hårt rockande mördare(?) med en borrgitarr`(?). Skippa för guds skull den här.
Vasp
2013-12-07
Satte först en etta men filmen har nått konstigt sjukt underhållningvärde då den är så flippad. Så den får en två för underhållningen som i vissa sekvenser faktiskt fanns.
rebellsten
2013-04-19
WTF? Jag förstår absolut ingenting... Så många frågor, så få svar! Den får en 1:a, men med mycket kärlek.
ziferN
2013-04-15
Haha, man får ungefär det som man förväntar sig; alltså en kass B-uppföljare som inte lyckas särskilt väl. Jag visste vad jag gick in på men filmen misslyckas väldigt mycket med underhållningen under den andra halvan då filmen helt enkelt faller ihop, som ett korthus ungefär. Mördaren måste nog vara den mest patetiska och fånigaste mördaren jag sett i film, istället för att jaga brudarna stod han runt och dansade till musik som inte fanns. Men hans vapen var lite cool, det måste jag ge cred för. Men filmen är dessutom så jävla orimlig och förvirrande, slutet minst sagt. Filmen skapar ingen som helst röd tråd utan allt bara händer utan någon som helst förklaring, för vart kom mördaren ifrån?! Helt random. Nåja, en tvåa.
craptastic
2012-10-14
Jätte konstig

2012-04-22
Ser man den här filmen för vad den är - en sällsynt larvig komedi - finns en del glädjeämnen att inhösta.
menschenfeind
2012-02-28
Det är ju otroligt dumt, och hur de får ihop det med första filmen vet jag inte, men lite underhållande ändå. Mycket svag 2:a.
Placebohoe
2011-10-05