1.9

Slumber Party Massacre III

En grupp med tjejer ska ha ett övernattningsparty då den borrande mördaren kommer tillbaka.

Originaltitel Slumber Party Massacre III
Alternativ titel Slumber Party Massacre 3
Regissör Sally Mattison
Manus Catherine Cyran
Genre 90-tal, Skräck
Skådespelare Keely Christian, Brittain Frye, Michael Harris, David Greenlee, Alexander Falk, Brandi Burkett, Hope Marie Carlton, Maria Ford, Devon Jenkin, Lulu Wilson, Maria Claire, Garon Grigsby, David Kriegel, David Lawrence (I), Yan Birch

amam
2015-08-11
En väldigt svag tvåa. En stendum slasher utan några speciellt roliga scener.
ziferN
2013-08-22
Korkad och kass som väntat men den är iallafall mer underhållande än tvåan, så det är något att framhäva ändå. Men filmen är fullt av helt ologiska luckor och mänsklig dumhet som nedan nämnde. Jag måste te.x. framhäva över vad den okända snubben gjorde i huset, och vad var grejen med grannen? Ja, filmen består som sagt fullt av ologiskt tänkande. Men filmen i sig gick faktiskt till viss del att titta på.
rebellsten
2013-04-19
En omfattande studie i mänsklig dumhet och logiska luckor. Vilket jag älskar!

2012-04-23
Ännu mer inkompetent och enfaldigt skrivet än man kunde tro, de potentiella offren är så ofantligt handlingsförlamade och dumma att det är ofattbart till och med inom slashergenren, och morddåren är ett så monumentalt klantarsel att han är en skam för sin yrkeskår.

2011-10-01
den är skitdålig egentligen men finner den mkt roande och underhållande:)
2011-06-29
Skingoria is da shit! I övrigt en rätt så medioker slasher där det mest uppseendeväckande är hur mördaren hittar alla lampor. (6/15)
Madman_86
2009-07-28
Bättre än 2:an, men ändå ganska dålig.
idd
2009-05-26
stabil slasher.. enkelt, platt å underhållande! lite för intetsägande mördare bara..
Ondskapt
2009-04-03
Rejält uppryck från tvåan. Den här är mer som ettan; underhållande med massa schyssta blodiga mord och ett ordentligt tempo utan värst många döda sekunder. Gillade den dumt nog !
arvidsollenby
2007-05-06
förvånansvärt blodig avslutning i en betydligt bättre film än nummer två i serien