2.4

Smekmånad i Las Vegas

Under ett ödesdigert pokerparti mot storspelaren och kvinnotjusaren Tommy förlorar Jack 60.000 dollar. Men han får en chans att slippa undan skulden. Om Tommy får ”låna” hans blivande fru över helgen…Nu kan allt hända – och det är just vad det gör. Och den oväntade hjälpen kommer bildligt talat ifrån ovan, i form av 34 fallskärmsförsedda Elvis-kopior. Här finns en svart Elvis, en indisk Elvis med turban, en mini-Elvis…Och alla slungas de in i den hisnande karusellen när Jack kämpar för att återvinna sin kvinnas hjärta mitt i Las Vegas!

Originaltitel Honeymoon in Vegas
Regissör Andrew Bergman
Manus Andrew Bergman
Genre Komedi, Romantik, Thriller, 90-tal
Skådespelare Nicolas Cage, James Caan, Sarah Jessica Parker, Pat Morita, Johnny Williams, John Capodice, Robert Costanzo, Anne Bancroft, Peter Boyle, Seymour Cassel, Burton Gilliam, Brent Hinkley, Dean Hallo, Jerry Tarkanian, Keone Young, Danny Kamekona

Girl83
2009-04-17
Väldigt roande film.
chris_lambert_
2008-08-18
Såg denna för mkt längesen och minns den började bra men att den sen sjönk som en sten och blev bara larvigare o larvigare.
kexchokladet
2008-02-26
lite småkul och roande....På denna tiden var Parker okej på film
LittleBigAun
2007-07-10
Kul film.
djonipony
2007-06-29
mindre lyckades Ett oanständigt förslag visste iaf vad den var; ett drama, rätt o slätt, med en egen idé. Här är det samma idé, fast det ska föreställa humor att en kille blir ruinerad villket riskerar att kosta honom livet, och får honom att bjuda bort sin fru åt en sliskig pokerhaj. Hunmor? Bara motbjudande och knappt en rolig scen i hela filmen. skräp! kanske Cages sämsta...
GurraB
2007-06-04
missade sista 10, men jag antar att det inte hade ändrat så mkt. 2+
Embla_13
2007-06-01
Ganska dålig men man kan ju inte säga att man sommnade när man såg den. Den var ganska rolig
TheLiten
2007-05-25
men aså, det funkar inte det här. den är ju så förutsägbar =/
Albion
2007-05-20
En ömsom underhållande och ömsom rätt vissen historia. Men visst har den sina poänger emellanåt som exempelvis Elvis-temat förstås. Betyget blir en 3;a, no more, no less.
Bomkia
2007-04-29